کد خبر : 2057935 | 07 مرداد 1403 ساعت 09:30 | 27.1K بازدید | 33 دیدگاه

استقبال از طارمی در اورگل استادیوم

محبوب‌ترین اینتری در چزنا یک ایرانی است

مهدی طارمی به چهره‌ای محبوب میان هواداران اینتر تبدیل شده است.

محبوب‌ترین اینتری در چزنا یک ایرانی است

به گزارش "ورزش سه"، چهره ویژه این روزهای اینتر، بدون شک مهدی طارمی است. مهاجم ایرانی نراتزوری روز گذشته برای سومین دیدار متوالی موفق به گلزنی شد. پس از لوگانو و پرگولتسه، قربانی بعدی این بازیکن، حریفی شناخته شده در لالیگا به نام لاس پالماس بود.

این مسابقه در اورگل استادیوم واقع در شهر چزنا برگزار شد. کاروان اینتر ساعت 09:30 و با قطاری راهی این شهر شد و مسافت 304 کیلومتری را طی کرد تا به محل برگزاری مسابقه برسد. مهدی طارمی نیز در ایستگاه قطار، حسابی مورد توجه هواداران قرار گرفت و آنها به دنبال گرفتن عکس یادگاری با این بازیکن بودند.

2059321

با رسیدن کاروان اینتر به شهر چزنا و استادیوم محل برگزاری مسابقه، هواداران اینتر سریعا خود را به ورزشگاه رساندند تا ستاره‌های محبوب‌شان را از نزدیک تماشا کنند. در این میان، طارمی نیز به چهره‌ای محبوب تبدیل شده بود و بارها از سوی هواداران تشویق شد.

ستاره ایرانی نراتزوری که در این بازی 2 گل به ثمر رساند، هنگام تعویض و خروج از زمین بازی، باز هم مورد تشویق هواداران قرار گرفت تا مشخص شود او به محبوبیت قابل توجهی نزد هواداران دست یافته است.

2059320

به هنگام خروج از ورزشگاه، طارمی باز هم چهره مورد علاقه تماشاگران بود و آنها برای گرفتن عکس یادگاری و امضا، به سراغ مهاجم ایرانی رفتند که سایت رسمی اینتر نیز تصویری از این برخورد گرم هواداران نراتزوری با مهاجم بوشهری را منتشر کرده است.

2059318

طارمی امروز را به استراحت می‌پردازد و از فردا مجددا در کمپ آپیانو جنتیله حضور خواهد یافت تا خود را برای برگزاری بازی دوستانه برابر الاتحاد آماده کند.

دیدگاه‌ها