کد خبر : 2057925 | 07 مرداد 1403 ساعت 07:00 | 22.3K بازدید | 18 دیدگاه

سرمربی جدید لیورپول و تغییر پست ستاره کلوپ

سوبوسلای، هشتی که شش می‌شود!

آرنه اشلوت، سرمربی جدید لیورپول، قصد دارد پست دومینیک سوبوسلای را تغییر دهد.

سوبوسلای، هشتی که شش می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، اشلوت در اولین پیش‌فصل خود به شدت مشغول است و به نظر می‌رسد که او قصد دارد نقش یکی از آخرین خریدهای یورگن کلوپ را تغییر دهد تا بهترین عملکرد را از او بگیرد.

اشلوت با قراردادی سه‌ساله به لیورپول پیوسته. این مربی هلندی جایگزین یورگن کلوپ افسانه‌ای شده که پس از نزدیک به یک دهه از سمت خود در لیورپول کناره‌گیری کرد. در دوران حضور کلوپ، لیورپول موفق به کسب لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی، جام اتحادیه، سوپرجام اروپا و جام باشگاه‌های جهان شد و به عنوان یکی از رقبا و تهدیدات اصلی منچستر سیتی پپ گواردیولا شناخته شد.

لیورپول اکنون، مانند بسیاری از تیم‌های لیگ برتر، برای ادامه پیش‌فصل به ایالات متحده رفته. آنها اولین پیروزی دوران اشلوت را با نتیجه ۱-۰ مقابل رئال بتیس در پیتسبورگ به دست آوردند. قرمزها دو بازی دوستانه دیگر در ایالات متحده مقابل آرسنال و منچستر یونایتد دارند.

سوبوسلای یکی از آخرین خریدهای کلوپ در لیورپول بود. او در اولین فصل خود در لیورپول عملکرد نسبتاً خوبی داشت و در ۴۵ بازی در تمامی رقابت‌ها هفت گل به ثمر رساند.

2059299

طبق گزارش تایمز، به نظر می‌رسد حالا اشلوت آماده است تا نقش سوبوسلای را در خط میانی لیورپول تغییر دهد و بهترین عملکرد را از این بازیکن مجارستانی بگیرد. طبق این گزارش در حالی که همه صحبت‌های پیش از تور نشان می‌داد که او ممکن است به عقب‌تر برود تا مشکل پست شماره ۶ را حل کند، شاید اشلوت راه دیگری برای استفاده درست از چهارمین بازیکن گران‌قیمت تاریخ لیورپول پیدا کرده است و قصد دارد او را در جای دیگری از زمین بازی دهد.

دیدگاه‌ها