کد خبر : 2057920 | 07 مرداد 1403 ساعت 01:02 | 26.5K بازدید | 80 دیدگاه

آخرین راه چاره: فروش گوندوگان

بارسلونا باید قلب خود را از سینه بیرون بیاورد!

با وضعیت پیش‌آمده و افزایش مصدومان بارسلونا، این باشگاه فروش ایلکای گوندوگان را در نظر می‌گیرد.

بارسلونا باید قلب خود را از سینه بیرون بیاورد!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا مدت‌هاست که در حال برنامه‌ریزی برای ورود به بازار نقل و انتقالات تابستانی به صورت عادی است. اگرچه هنوز فاصله زیادی تا تحقق این هدف وجود دارد، اما بخشی از کارها انجام شده است، به ویژه توسط دکو که جلسات لازم را برگزار کرده و همچنان در حال انجام آن‌هاست تا اهدافی که برای تقویت تیم هانسی فلیک در نظر دارد، از دست نروند. دو بازیکن اولویت‌دار بارسلونا دنی اولمو و نیکو ویلیامز هستند. مشکل اینجاست که باشگاه هنوز نتوانسته است مشکلات مالی خود را در خصوص کسب درآمدهای لازم برای پوشش کسری بودجه‌ای که از عدم پرداخت فروش جزئی بارسا ویژن به وجود آمده، انجام دهد.

خوان لاپورتا در مراسم معرفی فلیک گفت: «ما می‌توانیم این انتقال‌ها را انجام دهیم.» با این حال، زمان می‌گذرد و باشگاه هنوز فرمولی برای تحقق این هدف اعلام نکرده است. در میانه کارهای اداری و ورزشی، محدودیت دستمزدها قرار دارد که به خروجی‌ها بستگی دارد. این خروجی‌ها برای ایجاد فضای لازم برای قراردادهای جدید و همچنین کسب درآمد برای خرید بازیکنان ضروری هستند. نام‌هایی که برای این منظور در نظر گرفته شده بودند، یکی پس از دیگری از لیست فروش احتمالی بارسلونا حذف شده‌اند. در این میان نام‌های رونالد آرائوخو و فرانکی دی‌یونگ، همچنین آنسو فاتی و رافینیا به چشم می‌خورند. از میان این بازیکنان، تنها بازیکنی که همچنان در آستانه خروج قرار دارد، اما هیچ تمایلی به خروج ندارد، رافینیا است. بقیه بازیکنان مصدوم هستند.

2059291

به همین دلیل، باشگاه مجبور شده است به دنبال گزینه‌های جایگزین در تیم باشد و مناسب‌ترین نامی که برای این منظور پیدا کرده‌اند، ایلکای گوندوگان است. این ملی‌پوش آلمانی تمام شرایط لازم برای خروج را دارد و بارسلونا نیز به این خروج به عنوان یک فرصت نگاه می‌کند. چند هفته پیش، روزنامه اسپورت گزارش داد که فلیک، به دستور باشگاه، قصد دارد با گوندوگان درباره آینده‌اش صحبت کند. اولین دیدار آن‌ها همین یکشنبه ۲۸ ژوئیه خواهد بود، دقیقا همان زمانی که گوندوگان مستقیماً به تور پیش‌فصل بارسلونا در ایالات متحده ملحق می‌شود.

پیش از این، گوندوگان دیده که چندین رسانه از ارسال دو پیشنهاد برای خرید او خبر داده‌اند. اولین پیشنهاد از قطر و باشگاه السد بود که گزارش شد. دومین پیشنهاد از عربستان سعودی بود. در واقع، این اولین باری نیست که تیم‌های این کشور به گوندوگان ابراز علاقه می‌کنند، تابستان گذشته نیز او قبل از اینکه به بارسلونا بپیوندد، گزینه‌ای برای امضای قرارداد با الاتحاد بود.

2059292

به هر حال، بارسلونا در فروش گوندوگان فرصتی می‌بیند که با مصدومیت دی یونگ یا آرائوخو از دست داده است. به همین دلیل، در روزهای اخیر اخبار مربوط به خروج احتمالی او افزایش یافته است. این موضوع منطقی است زیرا او به صورت آزاد به بلوگرانا پیوست و همچنین دستمزد او نیز مهم است. از سوی دیگر، او یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا در فصل گذشته بود. این یک گزینه فروش بسیار جذاب است، اگرچه یک مشکل مهم وجود دارد: خود بازیکن. باید دید نظر او درباره جدایی از بارسا چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها