کد خبر : 2057916 | 07 مرداد 1403 ساعت 05:13 | 31.2K بازدید | 13 دیدگاه

این بار تنوع بیشتری در میانه میدان آبی‌ها:

کمربند میانی استقلال همان همیشگی، اما متفاوت!

اضافه شدن بازیکنان هجومی شرایط متفاوتی را برای استقلالی‌ها در میانه میدان رقم خواهد زد.

کمربند میانی استقلال همان همیشگی، اما متفاوت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تقریبا اسکواد اصلی خود را برای فصل آینده تکمیل کرده است و در نهایت یک یا دو بازیکن خارجی به جمع بازیکنان این تیم اضافه خواهند شد و آنها هم در پست‌های هجومی به میدان خواهند رفت.

سه بازیکن خط میانی استقلال روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس و آرش رضاوند هر سه در جمع استقلالی‌ها باقی ماندند و به نظر می‌رسد که امید حامدی‌فر جایی در استقلال لیگ بیست و چهارم نخواهد داشت.

نفرات استقلالی‌ها در خط میانی همان بازیکنان هستند اما با اضافه شدن اسلامی و حضور وینگرهای تخصصی ماشاریپوف هم برای حضور در خط میانی آزاد خواهد شد و دو بازیکن تکنیکی و خلاق تفاوت را در این تیم رقم خواهند زد، ضمن اینکه استقلالی‌ها با تغییر سیستم شکل بازی خود را تغییر می‌دهند و وینگرهای این تیم هم در جریان بازیسازی و خلق موقعیت دخالت خواهند کرد.

این تفاوت‌ها باعث خواهد شد تا هافبک‌هایی که توانایی آنها بیشتر در زمینه تخریب بازی حریف و کارهای دفاعی بوده است با تمرکز بیشتری به میدان بروند و با کمتر شدن توقعات از آنها در فاز هجومی و صرفا بازیسازی از عقب زمین یا اضافه شدن ناگهانی به حملات شکل متفاوتی از فوتبال را به نمایش بگذارند و عملکرد بهتری داشته باشند.

در نهایت باید دید استقلالی‌ها از کدام بازیکنان در اولین بازی فصل در ترکیب اصلی استفاده خواهند کرد اما رسیدن به ترکیب چشمی-رضاوند-ماشاریپوف و تشکیل مثلث میان میدان دور از انتظار نخواهد بود.

دیدگاه‌ها