کد خبر : 2057907 | 07 مرداد 1403 ساعت 03:44 | 37.1K بازدید | 6 دیدگاه

دروازه‌بان بدشانس اسپانیایی از فوتبال خداحافظی کرد

سرخیو آسنخو، دروازه‌بان اسپانیایی، از فوتبال خداحافظی کرد.

دروازه‌بان بدشانس اسپانیایی از فوتبال خداحافظی کرد

به گزارش "ورزش سه"، آسنخو در طول دوران حرفه‌ای خود در تیم‌هایی مانند ویارئال، اتلتیکو مادرید و رئال وایادولید بازی کرده است. او کار خود را در تیم سن خوانیلو آغاز کرد و تا سن ۱۵ سالگی در آنجا بازی کرد، سپس به آکادمی رئال وایادولید پیوست. در فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۸، او اولین بازی خود را در لالیگا با لباس وایادولید انجام داد و یک فصل دیگر نیز در این تیم بازی کرد.

در تابستان ۲۰۰۹، آسنخو با اتلتیکو مادرید قرارداد امضا کرد و در همان فصل دچار مصدومیت جدی زانو شد. با وجود مصدومیت، او با اتلتیکو مادرید قهرمان لیگ اروپا شد. پس از بهبودی از مصدومیتی که او را هشت ماه از میادین دور نگه داشت، او در نیمه دوم فصل ۲۰۱۰-۲۰۱۱ به عنوان بازیکن قرضی در مالاگا بازی کرد. در این تیم اندلسی، آسنخو دوباره دچار مصدومیت جدی شد و پس از پایان دوره قرضی، به اتلتیکو مادرید بازگشت و در فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ چند بازی انجام داد و سپس به ویارئال پیوست.

او در باشگاه ویارئال به مدت نه فصل بازی کرد و دوباره با مصدومیت زانو مواجه شد، که سومین مصدومیت جدی او در دوران ورزشی‌اش بود. آخرین فصل او به عنوان فوتبالیست حرفه‌ای، فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ بود که به رئال وایادولید بازگشت و در لالیگا ۱۰ بازی انجام داد. در فصل گذشته، او در هیچ تیمی بازی نکرد.

2059271

این دروازه‌بان از طریق نامه‌ای در شبکه‌های اجتماعی خود، از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی و اعلام کرد که این تصمیم برای او سخت بوده است، اما احساس می‌کند که اکنون زمان مناسبی برای بستن این فصل مهم از زندگی‌اش است.

دیدگاه‌ها