کد خبر : 2057898 | 06 مرداد 1403 ساعت 23:33 | 20.8K بازدید | 14 دیدگاه

روی کین:

خوشحالم که روبه‌روی داوید سیلوا بازی نکردم

روی کین، اسطوره منچستریونایتد، در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که خوشحال است که هرگز مقابل داوید سیلوا، هافبک افسانه‌ای منچسترسیتی، بازی نکرده است.

خوشحالم که روبه‌روی داوید سیلوا بازی نکردم

به گزارش "ورزش سه"، کین که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ منچستریونایتد و لیگ برتر انگلیس محسوب می‌شود، در طول دوران بازیگری خود موفق به کسب هفت عنوان قهرمانی لیگ برتر، چهار جام حذفی، چهار سوپر کاپ انگلیس، یک لیگ قهرمانان اروپا و یک جام بین قاره‌ای شد. این هافبک جنگنده در طول دوران بازیگری خود با بازیکنان بزرگی همچون پاتریک ویرا، استیون جرارد، فرانک لمپارد و زین‌الدین زیدان رقابت کرد.

کین در این باره گفت: "من همیشه به بازیکنانی فکر می‌کنم که در 10 یا 20 سال گذشته در لیگ برتر بازی کرده‌اند. بازیکنان بزرگی مانند شیرر، آنری، جرارد و گیگز. او در کنار این بازیکنان قرار می‌گیرد. کاملاً فوق‌العاده است."

او ادامه داد: "واقعاً حیف است که هواداران سیتی نتوانستند بدرقه‌ای درخورشان داشته باشند. مطمئنم که او دوست داشت با تشویق هواداران خداحافظی کند. او یک نابغه است. من به بازیکنانی که در 10 سال گذشته بازی کرده‌اند نگاه می‌کنم و همیشه به این فکر می‌کنم که دوست داشتم با کدام بازیکن بازی کنم. اما او یکی از آن‌هایی است که خوشحالم هرگز مقابلش بازی نکردم، زیرا می‌دانم که مرا محو می‌کرد. یک نابغه مطلق."

2015430

داوید سیلوا در مجموع 436 بازی برای منچسترسیتی انجام داد و موفق به زدن 77 گل و ثبت 146 پاس گل شد. او در دوران حضورش در سیتی چهار عنوان قهرمانی لیگ برتر و دو جام حذفی را به دست آورد. این بازیکن اسپانیایی پس از ترک سیتی در سال 2020، برای رئال سوسیداد بازی کرد و سال گذشته در سن 38 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

داوید سیلوا در مجموع 784 بازی باشگاهی انجام داد و 125 گل به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها