کد خبر : 2057888 | 07 مرداد 1403 ساعت 03:15 | 28.5K بازدید | 11 دیدگاه

منچستر برای جذب مدافع سر کیسه را شل می‌کند

باشگاه منچستریونایتد همچنان در بازار نقل و انتقالات فعال است و به نظر می‌رسد در تلاش برای تقویت خط دفاعی خود باشد.

منچستر برای جذب مدافع سر کیسه را شل می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، این تیم تاکنون لنی یورو و یوشوا زیرکزی را به خدمت گرفته است و انتظار می‌رود در روزهای پایانی این پنجره نقل و انتقالات، بازیکنان دیگری نیز به جمع شیاطین سرخ اضافه شوند. گفته می‌شود توافق شخصی با مانوئل اوگارته، هافبک پاری سن ژرمن حاصل شده، اما دو باشگاه هنوز بر سر انتقال این بازیکن سابق اسپورتینگ لیسبون به توافق نرسیده‌اند.

منچستریونایتد همچنان با نام‌های مختلفی مرتبط شده است و با وجود جذب لنی یورو از لیل، به نظر می‌رسد به دنبال تقویت خط دفاعی خود باشد. جارد برنثویت از اورتون یکی از گزینه‌های تن‌ هاخ بود، اما اورتون با قیمت تعیین‌شده 70 میلیون پوندی برای این مدافع انگلیسی مخالفت کرده و پیشنهادات متعدد یونایتد را رد کرده است.

ماتیس دی‌لیخت، مدافع بایرن مونیخ نیز یکی دیگر از گزینه‌های یونایتد است و یک هوادار جوان از تن‌‌هاخ درباره پیگیری این انتقال سوال پرسید. او گفت: «اریک، دی‌لیخت کی می‌آید؟» پاسخ تن‌هاگ هیچ سرنخی نداشت، اما واکنش گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد. او پاسخ داد: «تو می‌خواهی او بیاید؟»

یکی از هواداران در واکنش به این ویدیو گفت: «تصور کنید اگر او را هم بگیریم، چه دفاع قدرتمندی خواهیم داشت.» هوادار دیگری گفت: «من عاشق این حرف‌ها هستم.» هوادار سوم اضافه کرد: «ما صد در صد دی‌لیخت را می‌گیریم» و چهارمین نفر گفت: «من هم منتظر او هستم. او به رشد یورو خیلی کمک خواهد کرد.»

در ابتدا گزارش شده بود که جذب یورو ممکن است علاقه یونایتد به جذب مدافع سابق آژاکس را پایان دهد، اما تن‌‌هاخ اوایل این هفته تایید کرد که این انتقال هنوز می‌تواند انجام شود. او همچنین ادعا کرد که ارتباط مداوم یونایتد با بازیکنان هلندی کاملاً تصادفی است.

تن‌‌هاخ گفت: «باید دید آیا دی‌لیخت خواهد آمد یا نه. من ماتیس را خوب می‌شناسم و این را انکار نمی‌کنم. من دو سال پیش می‌خواستم او را جذب کنم، اما در آن زمان او قبلاً برای پیوستن به بایرن مونیخ از یوونتوس پیشرفت زیادی کرده بود، اما باور کنید یا نه، نام او در روند هدف‌گیری بازیکنان از طرف من مطرح نشد.»

دیدگاه‌ها