کد خبر : 2057885 | 06 مرداد 1403 ساعت 22:19 | 15.1K بازدید | 8 دیدگاه

از بیرون کردن ساوت‌گیت پشیمان می‌شوید

تام هیتون، دروازه‌بان منچستر یونایتد که در یورو ۲۰۲۴ نقش مربی دروازه‌بانان تیم ملی انگلیس را بر عهده داشت، معتقد است که هواداران ممکن است از رفتارشان با گرت ساوت‌گیت، سرمربی سابق تیم ملی، پشیمان شوند.

از بیرون کردن ساوت‌گیت پشیمان می‌شوید

به گزارش "ورزش سه"، هیتون که به عنوان یک دروازه‌بان باتجربه به تیم ملی دعوت شده بود تا به سایر دروازه‌بانان کمک کند، از نزدیک شاهد فشارهای وارد شده بر ساوت‌گیت بوده است. او اعتقاد دارد که فشارهای هواداران، از جمله پرتاب لیوان نوشیدنی به سمت سرمربی پس از تساوی بدون گل مقابل اسلوونی، نقش مهمی در تصمیم او برای کناره‌گیری داشته است.

هیتون در مصاحبه‌ای اظهار داشت: «من واقعاً فکر می‌کنم که هواداران ممکن است از رفتارشان پشیمان شوند. ساوت‌گیت توانست تیم ملی را متحول کند و انتظارات را بالا ببرد. ما همه مشتاقانه منتظر بازی‌های تیم بودیم و عملکرد خوبی داشتیم. حالا که او رفته است، شاید بتوانیم بهتر درک کنیم که چه کار بزرگی انجام داده است.»

2059226

او همچنین افزود: «فشارهای وارد شده بر ساوت‌گیت بسیار زیاد بود. او فردی بود که تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم می‌کرد و این فشارها بی‌شک روی او تأثیر گذاشت. من فکر می‌کنم او به استراحت نیاز داشت.»

هیتون همچنین در مورد آینده خود در منچستر یونایتد صحبت کرد و اعلام کرد که قصد دارد در تمرینات پیش‌فصل به اریک تن‌ هاخ نشان دهد که هنوز هم می‌تواند دروازه‌بان خوبی باشد.

این دروازه‌بان ۳۸ ساله پس از بازگشت به باشگاه دوران کودکی خود در سال ۲۰۲۱، تنها در دو فصل دو بازی برای یونایتد انجام داده است.

دیدگاه‌ها