کد خبر : 2057804 | 06 مرداد 1403 ساعت 16:08 | 44.9K بازدید | 46 دیدگاه

اندریک: من را با وینیسیوس مقایسه نکنید

اندریک، مهاجم جدید رئال مادرید، علاقه دارد راه خودش را در این پیدا کند و با وینیسیوس جونیور، دیگر بازیکن برزیلی رئال، مقایسه نشود.

اندریک: من را با وینیسیوس مقایسه نکنید

به گزارش "ورزش سه"، اندریک ۱۸ ساله که پیش‌تر از باشگاه پالمیراس برزیل خریداری شده بود، امروز به صورت رسمی به هواداران رئال مادرید معرفی شد. 

این مهاجم برزیلی قراردادی ۶ ساله امضا کرده و قرار است در خط حمله با بازیکنانی مانند وینیسیوس جونیور، رودریگو و کیلیان امباپه ترکیب قدرتمندی را تشکیل بدهد

اندریک پس از مراسم معارفه‌اش در نشست خبری شرکت کرد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد.

او در ابتدا درباره احساسات خودش گفت: "خیلی خوشحالم. همان‌طور که قبلاً هم گفتم، از کودکی رویای من بوده و اکنون آن را محقق می‌کنم. خدا را بسیار شاکرم. فقط او می‌داند که من چه حالی دارم."

2059043

اشک ریختن در مراسم معارفه؟

من برای آن برنامه‌ریزی نکرده بودم. از زمانی که کوچک بودم، رئال مادرید را دوست داشتم. کریستیانو رونالدو وارد زندگی من شد و او کسی بود که من را به رئال مادرید علاقه‌مند کرد. بنابراین، اینجا هستم. شگفت انگیز است. من نمی‌خواستم گریه کنم اما این یک واکنش احساسی از صمیم قلبم بود.

توصیه بازیکنان برزیلی رئال؟

همه آن‌ها کمک زیادی به من کردند. آن‌ها با نزدیک شدن به زمان معارفه در رئال مادرید با من صحبت کردند. آن‌ها در مورد تمرینات و مسابقات با من صحبت کردند... امیدوارم بتوانیم دوستی بسیار خوبی داشته باشیم.

احتمال انتقال قرضی؟

من از کودکی عاشق رئال مادرید بودم و می‌خواهم اینجا باشم. وقتی مذاکرات شروع شد، تنها چیزی که پرسیدم این بود که آیا مادرید به من علاقه‌مند است یا نه. نمی‌خواهم به جای دیگری بروم، امیدوارم تمام دوران حرفه‌ای خودم را اینجا بگذرانم.

فشارها در رئال مادرید؟

خدا این مسئولیت را به من داده و می‌داند که من توانایی آن را دارم. حالا باید کار کنم و به تیم کمک کنم. فکر می‌کنم چیزهای زیادی یاد خواهم گرفت. هر چه بیشتر، بهتر.

2059044

استقبال هواداران در ورزشگاه؟

خیلی خوشحالم. همان‌طور که گفتم، انتظار این استقبال را نداشتم. وقتی رسیدم و دیدم ورزشگاه پر است، فکر کردم که این هواداران باورنکردنی هستند. آن‌ها نام من را فریاد می‌زدند، این برای من و خانواده‌ام بسیار خاص است.

غذای موردعلاقه؟

من پائلا را دوست دارم، اما دارم به غذاهای اسپانیایی عادت می‌کنم.

رابطه با آنچلوتی؟

آنچه می‌توانم به شما بگویم این است که بسیار خوشحالم. چیزهای زیادی یاد خواهم گرفت. هر وقت کسی به من توصیه‌ای می‌کند، آن را دنبال می‌کنم. ذهن من روی یادگیری و کمک کردن متمرکز شده است.

شباهت‌ با وینیسیوس؟

او در 18 سالگی به اینجا آمد، من هم همین‌طور. اما هر کسی زندگی خود را دارد. ما نمی‌توانیم دو نفر را با یکدیگر مقایسه کنیم. آنچه مهم است اینجا بودن و انجام هر کاری برای پیروزی رئال مادرید است.

2059042

اهدافت در رئال مادرید؟

می‌خواهم هر چیزی که ممکن است را ببرم. آنچه مهم است رئال مادرید است. هر چه عناوین بیشتر باشد، بهتر است. امیدوارم بتوانم کمک کنم.

ذهنیت؟

من بازیکنی هستم که به اعداد و ارقام توجه نمی‌کنم. فقط می‌خواهم کمک کنم. من عاشق گلزنی هستم. همیشه در ذهنم کمک کردن را اولویت قرار می‌دهم. در مادرید این کار شدنی است. هیچ تفاوتی با پالمیراس یا برزیل ندارد، این فقط میل من برای ادامه کسب برد و قهرمانی‌ها را افزایش می‌دهد.

دیدگاه‌ها