کد خبر : 2057803 | 06 مرداد 1403 ساعت 16:09 | 69.1K بازدید | 44 دیدگاه

به تصمیم کروس احترام می‌گذارم ولی؛

کورتوا خیلی زود دلتنگ ستاره رئال شد

تیبو کورتوا در مورد بازنشستگی تونی کروس صحبت کرد. او اذعان داشت که دلتنگ کروس در رئال مادرید خواهند شد.

کورتوا خیلی زود دلتنگ ستاره رئال شد

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس بازیکنی محوری برای رئال بود که در طول سال‌ها به موفقیت‌های این باشگاه کمک شایانی کرد، ولی او در پایان فصل گذشته اعلام بازنشستگی کرد و در پایان یورو 2024 نیز فوتبال حرفه‌ای را برای همیشه کنار گذاشت.

کورتوا اعتراف کرد که جایگزینی کروس در زمین سخت خواهد بود، اما او به تصمیم کروس برای بازنشستگی احترام می‌گذارد و امیدوار است که از زندگی پس از فوتبالش لذت ببرد.

گلر بلژیکی رئال گفت: «خُب، برای ارزیابی رئال بدون کروس باید تا بازی‌های ابتدایی فصل صبر کرد. فکر می‌کنم دل ما برای تونی تنگ خواهد شد. در نهایت، او بازیکنی است که در همه سال‌های گذشته برای ما بسیار کلیدی بود. آرامش او، پاس‌هایش و دید خوبی که بر بازی داشت و بازی‌خوانی او برای ما یک نعمت بود. در نهایت این به مربی بستگی دارد که راهی برای بازی بدون کروس پیدا کند.»

2029281

کورتوا به موضوع کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، نیز پرداخت. آنچلوتی هم تمایل خود را برای بازنشستگی در رئال مادرید ابراز کرده است.

به گفته کورتوا، بازیکنان باید بهترین عملکرد خود را در زمین ارائه دهند تا اطمینان حاصل شود که زمان حضور آنچلوتی در رئال تا حد امکان موفق و طولانی‌تر شود.

کورتوا گفت: «به عنوان یک تیم، ما فقط می‌توانیم به پیروزی ادامه دهیم تا آنچلوتی در رئال مادرید بماند و به عنوان مربی به کارش ادامه دهد، اما ما توجه زیادی به آنچه در مطبوعات منتشر می‌شود نداریم. ما هر روز با آنچلوتی زندگی می‌کنیم و او فوق العاده است. آنچلوتی خیلی خوب تمرین می‌دهد و ما را بسیار خوب از نظر فنی و تاکتیکی آماده می‌کند. او یک مربی بزرگ و یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال است. رئال مادرید تیمی پر از ستاره است؟ بله، اما رابطه ما با یکدیگر عالی است. همه ما در اینجا با هم دوست هستیم و این بسیار سرگرم کننده است.»

دیدگاه‌ها