کد خبر : 2057792 | 06 مرداد 1403 ساعت 15:33 | 23.3K بازدید | 15 دیدگاه

پاریس ٢٠٢۴: قهرمان وارد می‌شود!

تیم ملی والیبال فرانسه فردا اولین بازی خود را در المپیک پاریس انجام می‌دهد.

پاریس ٢٠٢۴: قهرمان وارد می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات والیبال المپیک در بخش مردان، فردا دو دیدار از گروه اول مسابقات برگزار خواهد شد که فرانسه، قهرمان دوره گذشته و میزبان مسابقات، نیز بازی خواهد داشت.

در اولین دیدار فردا، تیم ملی والیبال فرانسه از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف تیم ملی والیبال صربستان خواهد رفت. آندره جیانی و تیمش که قهرمان لیگ ملت‌های والیبال امسال شده‌اند، با اضافه شدن بارتلمی چیننیز و اروین انگاپت در اوج آمادگی به سر می‌برند و کاملاً سرحال منتظر بازی اول خود هستند. از طرف دیگر، صربستان که یکی از مسن‌ترین تیم‌های المپیک به شمار می‌رود، در صدد است تا همانند آلمان، یک شگفتی را رقم بزند و قهرمان المپیک و لیگ ملت‌های والیبال را با شکست مواجه کند.

در دیگر بازی این گروه، تیم ملی والیبال اسلوونی از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف کانادا خواهد رفت. هر دو تیم در یکی دو سال گذشته پیشرفت بسیار زیادی داشته‌اند و حدس زدن اینکه کدام تیم پیروز می‌شود، کار بسیار سختی خواهد بود.

نقطه قوت کانادا در سه بازیکن تیمش به نام‌های استفان تیموتی مار، اریک لوپکی و آرتور شوارتز خلاصه می‌شود و در تیم اسلوونی نیز بازیکنانی نظیر تونچک اشترن، کلمن چبول، تاین اورنات، یان کوزامرنیک و راک موزیچ می‌توانند با عملکرد خوبشان هر تیمی را به دردسر بیندازند.

دیدگاه‌ها