کد خبر : 2057768 | 06 مرداد 1403 ساعت 14:23 | 7.4K بازدید | 8 دیدگاه

نقشه فونسکا: نباید مثل فصل قبل گل بخوریم!

پائولو فونسکا می‌گوید نقشه و برنامه متفاوتی را برای خط دفاعی میلان نسبت به فصل گذشته در نظر گرفته است.

نقشه فونسکا: نباید مثل فصل قبل گل بخوریم!

به گزارش "ورزش سه"، فونسکا به عنوان سرمربی جدید میلان که جانشین استفانو پیولی شده آماده است تا تور پیش فصل تیمش در کشور آمریکا را آغاز کند و قرار است بامداد یکشنبه در اولین دیدارش در این تور در شهر نیویورک روبروی منچسترسیتی به میدان برود.

فونسکا در آستانه این دیدار تماشایی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «من صددرصد به شما تضمین می‌دهم که قرار است شاهد یک میلان هجومی باشید که توپ با میدان را در اختیار دارد. اگر توپ را از دست بدهیم، سعی می‌کنیم که در جلوی زمین آن را پس بگیریم و کاری خواهیم کرد که هواداران به ما افتخار کنند.»

سرمربی جدید میلان درباره استفاده از پولیشیچ به عنوان هافبک هجومی در طول این فصل اضافه کرد: «پولیشیچ بازیکنی است که این توانایی را دارد که به عنوان بازیکن شماره ۱۰ بازی کند. حتی اگر ما لوفتوس چیک را در این پست در اختیار داشته باشیم.»

2030699

او درباره نقشه و برنامه‌های تیمش برای بسته نگه داشتن دروازه در فصل جدید گفت: «ما به شکلی متفاوت از فصل قبل کارهای دفاعی را انجام خواهیم داد. نمی‌خواهم مقایسه‌ای انجام دهم اما کار ما متفاوت خواهد بود. اگر به دنبال کسب پیروزی و قهرمانی هستیم باید در خط دفاعی تغییراتی ایجاد کنیم و بهتر شویم.»

فونسکا پیش از این در نشست خبری مراسم معارفه‌اش هم به این موضوع اشاره کرده بود که قصد دارد این تیم را برای ساختار دفاعی جدیدی در طول فصل آینده آماده کند. میلان فصل گذشته در ۳۸ دیداری که در رقابت‌های سری آ ایتالیا برگزار کرد ۴۹ گل دریافت کرد.

دیدگاه‌ها