کد خبر : 2057746 | 06 مرداد 1403 ساعت 13:29 | 18.7K بازدید | 57 دیدگاه

کدام‌شان پدیده جدید سپاهان یا لیگ می‎‌شوند؟

حسین‌نژاد‌های جدید سپاهان در غربال مورایس

ژوزه مورایس چند نام ناشناخته را به مانند سال گذشته به اردوی ترکیه برده و امیدوار است بتوانند جواب اعتماد او را بدهند.

حسین‌نژاد‌های جدید سپاهان در غربال مورایس

به گزارش "ورزش‌ سه"، فصل گذشته برای سپاهان در حالی آغاز شد که درخشش چند بازیکن ناشناس نظیر محمدجواد حسین‌نژاد که پدیده فصل گذشته فوتبال ایران بود خودنمایی می‌کرد. در این بین نفرات دیگری نظیری علی احمدی، ارشیا سرشوق، عباس حبیبی و... هم در ادامه فرصت نشان دادن توانایی‌هایشان را پیدا کردند که از میان آنها حسین‌نژاد به نحو احسن از شانس خود استفاده کرد و این روزها در آرزوی یک انتقال خبرساز به فوتبال به سر می‌برد.
با شروع فصل جدید تغییراتی در فهرست بازیکنان جوان فراخوانده شده از آکادمی سپاهان ایجاد شده؛ برخی از چهره‌های سال گذشته دیگر در اردو دیده نمی‌شوند و به جای آنها دو نام جدید خودنمایی می‌کند که این روزها در ترکیه در تلاش برای نشان دادن توانایی‌های خود هستند.

*اسماعیل فرامرزی؛ دفاع راست؛ متولد 1385
یکی از بازیکنان تازه راه یافته به اردوی سپاهان اسماعیل فرامرزی است که در پست دفاع راست باید با آریا یوسفی و صالح حردانی برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش کند و باید دید در فصل پیش رو آیا می‌تواند این ماموریت مهم را انجام بدهد یا خیر.

2058918

*محمد امینی؛ مدافع و هافبک؛ 1383
محمد امینی برادر کوچک‌تر مهدی امینی سنگربان سابق سپاهان و تیم امید است که مدتی را هم در پیکان پشت سر گذاشت. مهدی امینی سال گذشته در لیگ تاجیکستان بود، ولی از آرزوهای خود فاصله زیادی گرفته تا حالا امیدوار باشد برادرش بتواند در فصل پیش رو در سپاهان به یکی از بازیکنان کلیدی تبدیل شود.

2058919

*مهدی حسینی؛ دفاع چپ؛ متولد 1384

این بازیکن در پست دفاع چپ باید با حسین گودرزی برای رسیدن به ترکیب رقابت کند. او متولد اسفندماه 1384 است و شرایط سنی کاملا مناسبی برای رسیدن به تیم بزرگسالان دارد.

2058921

*پوریا رفیعی؛ سنگربان 
سال گذشته صادق صالحی سنگربان سوم تیم فوتبال سپاهان بود، اما در اردوی ترکیه به مانند برخی نفرات جوان سال گذشته اردوی تیم از صالحی هم خبری نیست و این فرصت به پوریا رفیعی داده شده تا نفر سوم سنگر سپاهان پس از پیام نیازمند و نیما میرزازداد باشد و البته کار سختی برای رسیدن به ترکیب در پیش دارد.

*قدیمی‌ها در صف اول انتظار
همچنین چند بازیکن جوان دیگر نظیر علی احمدی (هافبک، متولد 1383) و عباس حبیبی ( هافبک، متولد 1385) همچنان به مانند سال گذشته در تفکرات مورایس حضور دارند و ارشیا سرشوق که در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند و متولد 1382 است پس از نیم فصل حضور قرضی در ذوب آهن بار دیگر به اردوی طلایی پوشان فراخوانده شده است.

2058924

در میان این نفرات به نظر می‌رسد عباس حبیبی مورد توجه ویژه مورایس قرار دارد و با توجه به عدم جذب بازیکن جدید در این پست از سوی مدیران سپاهان شانس بازی کردن او با شروع مسابقات کم نخواهد بود.

2058925

دیدگاه‌ها