کد خبر : 2057742 | 06 مرداد 1403 ساعت 13:22 | 27K بازدید | 11 دیدگاه

سپاهان، ملوان و حالا نساجی؛

جلوتر از قرمز و آبی: حرفه‌ای‌ها را بشناسید!

سه باشگاه لیگ برتری با حضور در فوتبال زنان، حالا یکی از مهم‌ترین موانع دریافت مجوز حرفه‌ای را از پیش روی خود برداشته‌اند.

جلوتر از قرمز و آبی: حرفه‌ای‌ها را بشناسید!

به گزارش ''ورزش سه''، سپاهان و ملوان، دو باشگاه حرفه‌ای که سال‌هاست به جز فعالیت در لیگ برتر مردان، مثل یک باشگاه حرفه‌ای در فوتبال زنان هم حضور موثر و البته موفقی داشته‌اند؛ بعد از الزام کمیته مجوز حرفه‌ای مبنی بر اینکه باشگاه‌ها باید تیم زنان خود را راه‌اندازی کنند؛ از این جهت خیالشان راحت بود تا بعد از سال‌ها مزد حرفه‌ای بودن خود را دریافت کنند.

اما به جز ملوان و سپاهان که در فصل گذشته به ترتیب رتبه دوم و چهارم لیگ برتر زنان را از آن خود کردند؛ یک باشگاه دیگر هم با واکنش به موقع خود، حداقل یک سال خود را از دیگر باشگاه‌ها جلو انداخت.

بلافاصله بعد از شنیده شدن زمزمه‌هایی در خصوص الزام جدید کمیته مجوز حرفه‌ای، نساجی نخستین باشگاهی بود که منتظر خبر رسمی نماند و با پیش‌بینی به موقع، تیم زنان خود را تشکیل و راهی مسابقات دسته دوم کرد. تیم زنان نساجی هم اکنون در کوران مسابقات لیگ دسته دوم قرار دارد و احتمالا به زودی در لیگ دسته اول فوتبال زنان حضور خواهد داشت. این اقدام به موقع مدیران نساجی سبب شد تا آن‌ها برای حضور در لیگ دسته اول نیازی به خرید امتیاز نداشته باشند و همچنین تجربه خوبی برای حضور در مسابقات سطح بالاتر کسب کنند. اقدامی که تیم‌های بزرگ از جمله سرخابی‌های پایتخت از انجام آن غافل ماندند!

دیدگاه‌ها