کد خبر : 2057680 | 06 مرداد 1403 ساعت 09:24 | 17.8K بازدید | 16 دیدگاه

ادعای عجیب اسلوت: هواداران برایم مهم نیستند!

آرنه اسلوت، سرمربی جدید لیورپول، می‌گوید تمام تمرکزش در طول بازی روی تیمش است و حضور یا تعداد هواداران از اهمیت خاصی برایش برخوردار نیست.

ادعای عجیب اسلوت: هواداران برایم مهم نیستند!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در اولین دیدار دوستانه تور پیش فصل این باشگاه که در کشور آمریکا برگزار می‌شود مقابل رئال بتیس به میدان رفت و توانست این تیم را با نتیجه ۰-۱ شکست دهد تا اولین دیدار تحت هدایت آرنه اسلوت را با پیروزی پشت سر گذاشته باشد.

این سرمربی هلندی که در چند سال اخیر هدایت فاینورد را بر عهده داشت به عنوان جانشین یورگن کلوپ انتخاب شده است، مربی آلمانی که توانست لیورپول را بار دیگر به دوران اوجش برگرداند و قهرمانی‌های بسیاری را از جمله قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم به ارمغان بیاورد و شاید همین باعث شده است که جانشینی او کمی دشوار به نظر برسد.

اسلوت پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط این دیدار اظهار داشت: «فکر می‌کنم چند نکته مثبت در این بازی وجود داشت و البته که در بعضی از موارد هم باید پیشرفت کنیم. اما نکته مثبت این است که ما دروازه را بسته نگه داشتیم. فکر می‌کنم که فقط یک شانس بزرگ به حریف دادیم که در ۱۰ دقیقه پایانی بازی بود. بنابراین توانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم، چند حمله خوب هم داشتیم، چند موقعیت ایجاد کردیم و توانستیم یک گل به ثمر برسانیم. این موارد نکات مثبت بازی بودند.»

2058828

مربی هلندی درباره راهکارش برای مقابله با پرس رئال بتیس گفت: «فکر می‌کنم که ما از نقاط جلوتری در زمین توانستیم حریف را پرس کنیم. بارها در نیمه زمین آنها توپ را پس گرفتیم. اما لحظاتی هم بود که آنها در نیمه زمین ما دست به پرس زدند. چند بار خیلی خوب از پرس آنها فرار کردیم و گلی که به ثمر رساندیم هم نمونه‌ای از همین اتفاق بود.
با این حال، لحظاتی هم بود که توپ را خیلی راحت از دست دادیم یا انتخاب‌های اشتباهی داشتیم و من فکر می‌کنم که این موارد پس از دو هفته تمرین طبیعی باشد. بنابراین باید به نکات مثبت توجه  داشته باشیم و سعی کنیم که پیشرفت کنیم، خصوصا با توجه به این که دیدارهای دشواری مانند بازی برابر آرسنال و منچستریونایتد در پیش است.»

سرمربی جدید لیورپول درباره تجربه اولین حضور روی نیمکت مقابل هواداران اضافه کرد: «وقتی در حال هدایت تیمم هستم، فقط روی ۱۱ بازیکن تمرکز دارم؛ این که آنها می‌توانند چه کار کنند و چه کاری را بهتر انجام دهند و چه انتخاب‌هایی داشته باشند. بنابراین همیشه حواسم به اینکه مربی لیورپول شده‌ام و تعداد هوادارانی که در ورزشگاه حضور دارند نیست.

تمرکز من تنها روی تیم است و اینکه ببینم در طول بازی یا در بین دو نیمه در چه شرایطی می‌توانم به بازیکنان کمک کنم. البته که بازی برابر هواداران تجربه خوبی بود چون افراد زیادی در آمریکا طرفدار این تیم هستند. اما همان‌طور که گفتم تمرکز اصلی من روی  بازیکنان است و خیلی به هواداران توجهی ندارم

دیدگاه‌ها