کد خبر : 2057657 | 05 مرداد 1403 ساعت 22:31 | 30.8K بازدید | 21 دیدگاه

واکنش بندری‌ها به یک مصاحبه؛

پای شکایت وسط آمد: فاز جدید دیدار نیمه تمام

دیدار جنجالی و نیمه تمام هفته سوم لیگ برتر فوتسال ایران بین تیم‌های فولاد هرمزگان و ایرالکو اراک وارد فاز جدیدی شده و این بار پای شکایت پالایش نفت بندرعباس در میان آمده است.

پای شکایت وسط آمد: فاز جدید دیدار نیمه تمام

به گزارش "ورزش سه"، پس از مصاحبه تند مسعود کیانفر، سرمربی تیم ایرالکو در حاشیه دیدار نیمه تمام برابر فولاد هرمزگان و ادعا بر اینکه در دیدار گذشته پالایشی‌ها بر روی کفپوش سالن گازوئیل ریخته‌اند، مدیر اجرایی پالایش نفت بندرعباس نسبت به اظهارات مربی اراکی ها واکنش تندی داشت و در جمع خبرنگاران اعلام کرد که صبح فردا از کیانفر شکایت رسمی خواهند کرد و وی پاسخگوی اتهامی که به پالایش نفت بندرعباس زده‌است، باید باشد.

2058784

*پیش از این مسعود کیانفر سرمربی تیم ایرالکو در قسمتی از مصاحبه‌اش اعلام کرده بود؛ «وقتی بازی متوقف شد، سرمربی فولاد هرمزگان گفت، هفته پیش روی زمین گازوئیل زدند و سالن را یکی دو بار شستیم که مشکل برطرف نشد! فولاد هرمزگان در هفته اول با تیم پالایش نفت بندرعباس بازی کرد و بازیکنان دو تیم در این مسابقه حتی یک بار هم لیز نخوردند. فیلم این مسابقه را تماشا کنید؛ اگر بازیکنی یک بار زمین خورد، همه گفته‌های من دروغ است.»

با این حال، حمید رضایی مدیر اجرایی باشگاه پالایش نفت بندرعباس پس از دیدار این تیم برابر مس سونگون ورزقان نسبت به ادعاهای کیانفر در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل برهم نخوردن آرامش تیم به اظهارات غیرواقع و سراسر اتهام سرمربی ایرالکو واکنشی نشان ندادیم اما فردا قطعا از آقای کیانفر شکایت می‌کنیم تا پاسخگوی اتهامی که به پالایش نفت بندرعباس زده‌اند باشند.

حمید رضایی تاکید کرد: متاسفانه مسئله کفپوش سالن که به ضرر ما هم هست، تبدیل به دستاویز برای آقای کیانفر و برخی از دوستان‌شان شده که به این موضوع رسیدگی دقیق خواهد شد تا بیایند یا ادعای خود را ثابت کنند و اگرنه احقاق حق می‌کنیم و برابر قانون برخورد خواهیم کرد.

با این شکایت، درگیری‌ها و جنجال دیدار نیمه تمام لیگ برتر فوتسال وارد فاز جدیدی خواهد شد و باید دید سرانجام این مصاحبه‌ها به کجا ختم می‌شود و کمیته انضباطی چه آرایی را صادر می‌کند.

2058785
مسعود کیانفر، سرمربی تیم ایرالکو اراک مدعی شده است تیم‌ میزبان روی کفپوش سالن گازوئیل ریخته است.

دیدگاه‌ها