کد خبر : 2057629 | 05 مرداد 1403 ساعت 20:10 | 10.7K بازدید | 63 دیدگاه

خان‌ها، یکی پس از دیگری پشت‌سر گذاشته می‌شود؛

مس 4 _ 1 پالایش : مسیریابی برای قهرمانی

شاگردان یکه‌تاز حمید بی‌غم پیروز دوئل هفته بین تیم‌های بالانشین جدول بودند و این برتری به مس سونگون را در رقابت با گیتی پسند اعتبار داد

مس 4 _ 1 پالایش : مسیریابی برای قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، تا پیش از این نبرد، مس سونگون ورزقان به رده دوم تکیه کرده بود و پالایش نفت بندرعباس با کسب دو پیروزی متوالی و جای گرفتن در رتبه سوم، متحمل‌ترین رقیب برای مدعیان محسوب می‌شد. شاگردان روزپیکر برای اولین بار در فصل جدید خارج از هرمزگان برای مبارزه صدرنشینی راهی سرزمین لاله‌های نارنجی شده بودند. مسابقه، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد با توجه به جایگاه دو تیم حساس و تماشایی به جریان افتاد. مربیان سعی کردند با کارهای تیمی به دنبال نفوذ و خلق موقعیت برای گلزنی باشند و از لحاظ کیفیت هر دو تیم عملکرد خوبی را داشتند که سرانجام مس سونگون توسط مهدی جاوید و به شکل یک چیپ دیدنی موفق به گلزنی شد. دقایقی بعد مس سونگون که کاملا برتری خود را بر حریف دیکته کرده بود، باری دیگر با درخشش ماشین گلزنی‌اش یعنی مهدی جاوید به گل دوم دست یافت.

2058723

در لحظات پایانی نیمه نخست، پالایش نفت بندرعباس توسط شهاب طالبی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا برای نیمه دوم امیدوار باشند. اما سوت آغاز که به صدا در آمد، این شاگردان بی‌غم بودند که ضمن حفظ سه امتیاز به دروازه حریف برای گل‌های بیشتر هجوم آوردند و مهدی مهدی‌خانی گل سوم را برای مسی‌ها به ثمر رساند. پسر تک نواز بی‌غم، یعنی بهروز عظیمی که در فصل جدید به عنوان گل‌ساز بسیار برای تیمش بسیار تاثیرگذار بوده است، چهارمین گل مس سونگون را به نام خود ثبت کرد تا پاداش نمایش خوبی که ارائه داده بود را با این گل دریافت کند.

مس سونگون علیرغم عادت به گل زدن در فاز دفاعی نیز هوشیار عمل کرد و تمامی مناطق خطر را پوشش داد. تیم بی‌غم زمانی که ظاهراً تحت فشار بودند، فوتسالی نرم، هوشمندانه و انعطاف پذیری را بازی کردند و این سه امتیاز، گام بزرگی برای آن‌ها در مسیریابی قهرمانی به شمار می‌رود.

مس سونگون با این پیروزی9 امتیازی شد و به علت تفاضل گل کمتر نسبت به گیتی پسند اصفهان در رده دوم جای گرفت. در سوی دیگر پالایش نفت بندرعباس با رقم خوردن اولین شکست فصل، با یک پله نزول در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت.

2058722

دیدگاه‌ها