کد خبر : 2057624 | 05 مرداد 1403 ساعت 19:49 | 46.8K بازدید | 47 دیدگاه

نیکو و لامین در ماربیا

تصویری که هواداران بارسا را ذوق زده کرد

حضور نیکو و لامین یامال در تعطیلات تابستانی و انتشار تصویری از آنها در ماربیا باعث خوشحالی هواداران بارسلونا شد.

تصویری که هواداران بارسا را ذوق زده کرد

به گزارش "ورزش سه"، یورو 2024 که در آن اسپانیا با قاطعیت قهرمان شد، محل ظهور و درخشش بیش از پیش دو ستاره جوان اسپانیا بود.

لامین یامال و نیکو ویلیامز از چهره‌های تاثیرگذار در قهرمانی لاروخا بودند و در اردوی اسپانیا رفاقتی صمیمیانه نیز بین‌شان شکل گرفت که به خارج از زمین فوتبال نیز کشیده شده است. نیکو و لامین در اردوی اسپانیا دو یار جدانشدنی بودند و حالا در تعطیلات نیز آنها کنار یکدیگر هستند.

پس از گذراندن چند روز تعطیلات جداگانه با دوستان و خانواده، این دو حالا در ماربیا باهم هستند تا از روزهای باقیمانده از تعطیلات، قبل از بازگشت به تمرینات پیش‌فصل به بهترین شکل استفاده کنند.

2058716

حضور یامال در ماربیا آشفتگی عجیبی را ایجاد کرده بود چون همه می‌خواستند با او عکس بگیرند تا جایی که چیزی نمانده بود ستاره بارسا و لاروخا را خفه کنند. در ابتدا کسی از حضور نیکو خبر نداشت ولی انتشار تصویری از این دو در ماربیا باعث خوشحال و ذوق زدگی هواداران بارسلونا شد. نیکو هدف اول بارسا در انتقالات تابستانی است و یامال به نوعی تبدیل به ایجنت مخفی بارسا برای متقاعد کردن نیکو به این انتقال شده است. در بارسلونا بسیار امیدوارند که با توجه به صمیمیت بین نیکو و یامال، ستاره بیلبائو در نهایت پاسخ مثبت خود را به پیشنهاد بارسلونا بدهد.

دیدگاه‌ها