کد خبر : 2057620 | 05 مرداد 1403 ساعت 19:28 | 27.3K بازدید | 47 دیدگاه

پدیده برزیلی موفق می‌شود؟

حمله اندریک به رکورد تاریخی امباپه

فردا رئال مادرید در برنابئو مراسم معارفه اندریک را برگزار خواهد کرد و آاس نوشت که حداقل 75 هزار نفر در این مراسم حاضر خواهند بود.

حمله اندریک به رکورد تاریخی امباپه

به گزارش "ورزش سه"، فردا از ساعت 13.30 به وقت تهران اندریک به طور رسمی به هواداران رئال معرفی خواهد شد. برای او نیز مراسم خاصی در برنابئو به سبک معارفه امباپه برنامه ریزی شده است.

اندریک سال گذشته به رئال ملحق شد ولی تا زمانی که 18 ساله نشده بود، نمی‌توانست به جمع مادریدی‌ها اضافه شود. بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی علاقه زیادی به جذب اندریک داشتند که مشخص بود استعداد بسیار زیادی دارد و می‌تواند ستاره برزیلی آینده فوتبال دنیا باشد اما این مدیران رئال مادرید بودند که زودتر از همه دست به کار شدند و توانستند این بازیکن را برای حضور در این باشگاه متقاعد کنند.

این بازیکن چند ماه قبل قراردادش با رئال مادرید را به امضا رساند و فردا در مراسمی به صورت رسمی به عنوان ستاره جدید این تیم معرفی می‌شود. 

طبق گزارش آاس، بلیت فروشی برای مراسم اندریک شروع شده و استقبال هواداران نیز خوب بوده است. آاس نوشته است که بلیت‌ها رایگان است و با این وجود دشوار بتوان تصور کرد او بتواند مثل امباپه 85 هزار نفر را به برنابئو بکشاند اما احتمالا 75 هزار نفر در ورزشگاه خواهند بود و بعید نست تا فردا بر این تعداد افزوده شود. معارفه امباپه (10 روز پیش) با حضور 85 هزار نفر رکورد معارفه رونالدو در سال 2009 را شکسته بود. اندریک می‌تواند به این رکورد برسد؟

2058709

دیدگاه‌ها