کد خبر : 2057619 | 05 مرداد 1403 ساعت 19:22 | 91.6K بازدید | 86 دیدگاه

در رئال توقعاتم برآورده نشد

طعنه به رئال: من بچه لاماسیا هستم

ایکر براوو که با بی‌مهری رائول اخیرا از رئال جدا شد، در اردوی تیم زیر 19 ساله های اسپانیا با اشاره به سبقه بارسایی بودن خود به رئال کنایه زد.

طعنه به رئال: من بچه لاماسیا هستم

به گزارش "ورزش سه"، تیم زیر 19 ساله‌های اسپانیا توانسته به فینال جام ملت‌های زیر 19 ساله‌ها راه یابد و باید به مصاف فرانسه برود. یکی از ستاره‌های این تیم ایکر براوو است که بعد از یک فصل بد در رئال از این تیم جدا شد.

ایکر با امیدهای زیادی از لورکوزن به رئال مادرید پیوسته بود ولی از سوی رائول، مربی تیم دوم رئال، مورد بی‌مهری قرار گرفت و در نهایت پس از یکی دو مورد بی‌انضباطی به نوعی از تیم کنار گذاشته شد.

2058707

او که در تیم جوانان رئال 25 بازی انجام داد، انتظار داشت برای تیم دوم رئال نیز به میدان برود ولی رائول اعتقادی به وی نداشت. براوو در مصاحبه امروز خود و در مورد فصل ناموفقش در رئال گفت: «واقعیت این است که شرایط آن‌طور که می‌خواستم پیش نرفت. من زیر نظر آربلوا در تیم جوانان رئال روزهای خوبی داشتم اما توقعاتم چیز دیگری بود. از مربیانم چیزهای زیادی یاد گرفتم ولی در نهایت بهترین تصمیم جدایی بود.»

براوو ادامه داد: «راستش، من خودم را بیشتر مدیون بارسا می‎‌دانم تا رئال. 10 سال در لاماسیا بودم و خودم را متعلق به آکادمی بارسا می‌دانم. آنجا چیزهای بیشتری یاد گرفتم اما در نهایت هر جا که هستید چیزهای جدیدی یاد می‌گیرید و سعی می‌کنم از تجربه حضورم در رئال برای موفقیت در آینده استفاده کنم.»

دیدگاه‌ها