کد خبر : 2057618 | 05 مرداد 1403 ساعت 19:17 | 27.8K بازدید | 10 دیدگاه

ادعای ستاره بارسا: از پیشنهاد الهلال خبر نداریم!

اطرافیان ویتور روکه مدعی شده‌اند که خبری از پیشنهادات مطرح شده برای او از سوی باشگاه الهلال عربستان ندارند.

ادعای ستاره بارسا: از پیشنهاد الهلال خبر نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته به بارسلونا پیوست اما روزهای خوبی را در این تیم سپری نکرد و نتوانست اعتماد ژاوی را برای حضور در ترکیب این تیم جلب کند و در نهایت هم به یکی از گزینه‌های اصلی برای فروش در پنجره تابستانی تبدیل شد.

این بازیکن برزیلی که رویای درخشش در پیراهن بارسلونا در سر داشت، حالا نامش در چند هفته گذشته در کنار نام بسیاری از باشگاه‌ها به گوش رسیده است و از روز گذشته چند رسانه عربستانی صحبت‌هایی را درباره علاقه باشگاه الهلال به جذب او مطرح کرده‌اند که می‌تواند کمک بزرگی برای بارسا باشد.

2058463

در حالی که منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا از تمایل مدیران باشگاه به فروش روکه به الهلال و دریافت ۵۰ میلیون یورو که می‌تواند کمک بزرگی برای آنها در خرید ستاره‌های مد نظرشان در پنجره تابستانی باشد خبر می‌دهند، حالا آدرین سانچز که خبرنگار سرشناس کاتالان است مدعی شده که اطرافیان این بازیکن از چنین پیشنهاداتی ابراز بی‌اطلاعی کرده‌اند.

گفته می‌شود که اطرافیان روکه مدعی شدند که چه اطلاعی درباره پیشنهاد ارائه شده از سوی الهلال عربستان برای جذب این ستاره برزیلی ندارد و تأکید کرده‌اند که این بازیکن تنها به بارسلونا فکر می‌کند و مایل است که فصل آینده در ترکیب این تیم به میدان برود. چنین اظهاراتی در طول چند ماه گذشته از سوی مدیر برنامه و نزدیکان روکه مطرح شده بود و جنجال زیادی را به دنبال داشت.

دیدگاه‌ها