کد خبر : 2057598 | 05 مرداد 1403 ساعت 18:26 | 16.2K بازدید | 5 دیدگاه

استعفای مدیر کومو: باشگاه از فابرگاس پیروی می‌کند!

دنیس وایز اعلام کرده است که پس از بیش از پنج سال فعالیت به عنوان مدیرعامل باشگاه ایتالیایی کومو، از این سمت کناره‌گیری می‌کند.

استعفای مدیر کومو: باشگاه از فابرگاس پیروی می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، پس از بیشتر از دو دهه دوری از سطح اول فوتبال، تیم کومو فصل گذشته به سری A صعود کرد.

این دستاورد، تحقق یک سفر افسانه‌ای برای تیمی از شمال ایتالیا بود که پس از ورشکستگی در سال ۲۰۱۶ مجبور شد دوران جدیدی را در دسته چهارم فوتبال ایتالیا آغاز کند. در مراحل اولیه صعود باشگاه، وایز در سال ۲۰۱۹ به عنوان مشاور فنی توسط مالکان جدید باشگاه منصوب شد و سپس در سال ۲۰۲۱ به سمت مدیرعامل ارتقا یافت.

2058659

با این حال، با کمتر از یک ماه تا آغاز سری A، وایز اعلام کرده است که از باشگاه جدا شده است و در بیانیه خداحافظی خود به نظر می‌رسد که به سسک فابرگاس اشاره کرده است. وایز در اینستاگرام نوشت:«با قلبی سنگین از کومو خداحافظی می‌کنم. برای باشگاه آرزوی موفقیت دارم. این یک سفر فوق‌العاده با کومو بود. من عمیقاً از فرصت‌ها و تجربیاتی که اینجا داشته‌ام، سپاسگزارم. حمایت تیم، کادر فنی و هواداران وفادار ما بی‌نظیر بوده است و همیشه خاطراتی که با هم ساخته‌ایم را گرامی خواهم داشت.

در طول زمان حضورم در باشگاه، پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌ایم و به سری A صعود کرده‌ایم که این باعث افتخار بزرگی برای من است. می‌خواهم از تلاش جمعی که این امر را ممکن ساخت، قدردانی کنم. همچنین از هوادارانی که در تمام شرایط از ما حمایت کرده‌اند، بسیار سپاسگزارم. شور و حمایت بی‌وقفه آن‌ها نیروی محرکه‌ای برای من بوده است تا موفقیتی را که شایسته آن هستند به دست آورم.

باشگاه تصمیم گرفته است که از سسک فابرگاس پیروی کند. برای تیم، سسک و تیم جدید مدیریتی در مراحل بعدی؛ سری A و رقابت‌های اروپایی آرزوی موفقیت دارم. این یک خداحافظی است، اما پایان نیست. من همیشه روح کومو و مردم شگفت‌انگیز آن را با خود خواهم داشت.»

2058658

دیدگاه‌ها