کد خبر : 2057583 | 05 مرداد 1403 ساعت 16:49 | 44.9K بازدید | 15 دیدگاه

امید بارسا به الهلال برای خرید دو قهرمان یورو!

بارسلونا امیدوار است که با انتقال ویتور روکه به الهلال بتواند نیکو ویلیامز و دنی اولمو را در این تابستان به خدمت بگیرد.

امید بارسا به الهلال برای خرید دو قهرمان یورو!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه بارسلونا در تلاش هستند که به خدمت گرفتن بازیکنان جدید و مد نظر هانسی فلیک بتوانند این تیم را برای رقابت‌های فصل آینده لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا تقویت کنند و چند ستاره را هم به صورت جدی زیر نظر دارند که نیکو ویلیامز و دنی اولمو از اصلی‌ترین گزینه‌های این باشگاه به حساب می‌آیند.

این دو ستاره اسپانیایی از دلایل اصلی قهرمانی تیم ملی کشورشان در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ بودند و حالا بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب آنها هستند و مشکلات مالی جدی بارسلونا که در چند سال اخیر گریبانگیر این باشگاه بوده باعث نگرانی آنها شده است.

رسانه‌های اسپانیایی در روزهای اخیر از علاقه باشگاه الهلال به جذب ویتور روکه خبر داده بودند و حالا روزنامه اسپورت مدعی شده است که اگر الهلال با ۵۰ میلیون یورو این ستاره برزیلی را به خدمت بگیرد، این باشگاه می‌تواند با رعایت قانون فرپلی مالی لالیگا برای جذب هر دو ستاره اقدام کند.

پیش از این گفته شده بود که نیکو ویلیامز و دنی اولمو هم مشتاق پیوستن به بارسلونا هستند، ولی با توجه به پیشنهادهای خوبی که به آنها رسیده است، بارسلونا باید برای توافق نهایی با الهلال و مهیا کردن شرایط جذب این دو ستاره عجله کند.

دیدگاه‌ها