کد خبر : 2057582 | 05 مرداد 1403 ساعت 16:45 | 13.6K بازدید | 8 دیدگاه

تنها نگرانی برخی در کمیته فوتسال بالابردن درآمد است؛

واکنش مربی تاریخ‌ساز به اتفاقات جنجالی جدال هرمزگان

مجید مرتضایی، سرمربی ایرانی‌تبار تیم ملی فوتسال افغانستان که با صعود به جام جهانی تاریخ‌سازی کرد، واکنش بسیار تندی نسبت به اتفاقات روز گذشته لیگ‌برتر داشته است.

واکنش مربی تاریخ‌ساز به اتفاقات جنجالی جدال هرمزگان

به گزارش "ورزش سه"، واکنش‌ها به اتفاقات عجیب و جنجالی دیدار تیم‌های فولاد هرمزگان و ایرالکو اراک که طی آن مصدومیت شدید یکی از بازیکنان را به همراه داشت و همچنین تیم اراکی از ادامه مسابقه خودداری کرد و بازی نیمه تمام ماند، همچنان ادامه دارد و در جدیدترین آن‌ها مجید مرتضایی سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان که با صعود به جام جهانی تاریخ‌سازی کرد، واکنش بسیار تندی نسبت به اتفاقات روز گذشته این جدال داشته است. مرتضایی با انتشار تصویری از خبر سایت ورزش سه در صفحه شخصی اینستاگرامی خود به کمیته فوتسال کنایه زد و همچنین از میزبانی فولاد هرمزگان ایراد بزرگی گرفته است.

مرتضایی در صفحه اینستاگرامی‌اش نوشته است: به جز اینکه بازیکنان بایستی بازی جوانمردانه را رعایت کنند، تیم میزبان نیز باید ایمنی بازیکنان را تضمین کند. شما فاصله کم زمین بازی را با حصار فیزیکی ببینید. قطعا این حفاظ باید ایمن سازی شود.

2058610

سرمربی تیم ملی افغانستان در ادامه واکنش بسیار تندی به کمیته فوتسال داشته است: مشکل اینه که کمیته فوتسال کوچک‌ترین اهمیتی به این مسائل نمی‌دهد. تنها نگرانی برخی در کمیته فوتسال دریافت ورودی بازی‌ها و بالابردن درآمد مسابقات است.

دوئل حساس هفته سوم بین تیم‌های فولاد هرمزگان و ایرالکو اراک با ترک زمین از سوی تیم اراکی نیمه تمام ماند و همچنین ابوالقاسم عروجی بازیکن تیم فولاد هرمزگان به شدت پس از برخورد با حفاظ (نرده‌های کنار زمین) آسیب دید و به بیمارستان انتقال یافت‌ و البته شرایط جسمانی او در حال حاضر پایدار است.

دیدگاه‌ها