کد خبر : 2057571 | 05 مرداد 1403 ساعت 15:52 | 43.1K بازدید | 57 دیدگاه

نگرانی جدی رئال: شرایط این ستاره خوب نیست

مدیران رئال مادرید به شدت نگران وضعیت داوید آلابا و روند درمان او هستند.

نگرانی جدی رئال: شرایط این ستاره خوب نیست

به گزارش "ورزش سه"، داوید آلابا یکی از سه ستاره رئال مادرید بود که فصل گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی نتوانست تیمش را همراهی کند و پس از انجام عمل جراحی روند درمانش را آغاز کرد و از همان زمان تا به حال در تلاش است تا هرچه زودتر آماده بازگشت به میادین شود.

این بازیکن به دلیل این مصدومیت حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ به همراه تیم ملی اتریش را هم از دست داد و تمریناتش به صورت انفرادی زیر نظر کادر پزشکی رئال مادرید ادامه دارد، اما به نظر نمی‌رسد که شرایط چندان مطابق میل او و کادر پزشکی و فنی این باشگاه پیش برود.

2022651

الچیرینگیتو خبر داده است که مدیران رئال امیدوار بودند که او هرچه زودتر روند درمانش را طی کند، اما شرایط این بازیکن در چند هفته اخیر باعث ایجاد نگرانی جدی برای آنها شده است. وضعیت او به صورتی است که هنوز نمی‌توان هیچ تاریخ مشخصی را برای بازگشت او به زمین معین کرد و این خبر خوبی برای رئال نیست.

ناچو که دیگر مدافع رئال مادرید در فصل گذشته بود تصمیم گرفت با پایان مهلت قراردادش از این باشگاه جدا شود و آنها در جذب لنی یورو هم ناکام ماندند و این بازیکن راهی منچستریونایتد شد و اگر آلابا هم نتواند به موقع خودش را برای حضور در میادین آماده کند، شرایط برای کارلو آنچلوتی در فصل آینده بسیار دشوار خواهد بود.

دیدگاه‌ها