کد خبر : 2057568 | 05 مرداد 1403 ساعت 15:49 | 40.3K بازدید | 12 دیدگاه

طعنه هافبک لیورپول به کلوپ: حالا خوشحال‌ترینم!

کرتیس جونز اظهارات کنایه‌آمیزی را برای ابراز خوشحالی از حضور آرنه اسلوت در راس کادر فنی این تیم مطرح کرده است.

طعنه هافبک لیورپول به کلوپ: حالا خوشحال‌ترینم!

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ در پایان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفت که به دوران حضورش روی نیمکت لیورپول خاتمه دهد و مدیران این باشگاه هم آرنه اسلوت را به عنوان جانشین او انتخاب کردند و این مربی هلندی قرار است هدایت این تیم را در فصل آینده برعهده داشته باشد.

جونز که محصول آکادمی لیورپول است در دوران حضور کلوپ فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی لیورپول پیدا نکرد، حالا امیدوار است که شرایط تحت هدایت سرمربی جدید تغییر کند. هرچند او در فصل گذشته ۳۶ بازی با پیراهن لیورپول انجام داد، اما همچنان احساس می‌کند که استعدادش در این تیم نادیده گرفته شده است.

این بازیکن در گفتگو با خبرنگاران پس از یکی از جلسات تمرینی پیش فصل لیورپول اظهار داشت: «اسلوت واقعا فوق العاده است. من حالا در خوشحال‌ترین حالت خودم قرار دارم. سبک بازی او سازگاری بسیار زیادی با من دارد. برنامه کاملا مشخص است. اسلوت همیشه در تمرینات حاضر و فعال است و ما را بسیار راهنمایی می‌کند و جزئیات را شرح می‌دهد.

او می‌داند که این تغییر بزرگی است و کمی زمان خواهد برد. من وقتی جوان بودم به این تیم آمدم و همیشه سبک بازی خودم را داشتم اما مجبور شدم تغییر کنم. اما حالا شرایط بسیار برایم بهتر است. من می‌توانم بیشتر توپ را در اختیار داشته باشم و بیشتر از قبل خودم باشم.»

دیدگاه‌ها