کد خبر : 2057556 | 05 مرداد 1403 ساعت 14:46 | 10.6K بازدید | 6 دیدگاه

تصمیم عجیب: لغو نشست خبری افتتاحیه المپیک!

نشست خبری کمیته برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ در فاصله کوتاهی پیش از شروع آن لغو شد.

تصمیم عجیب: لغو نشست خبری افتتاحیه المپیک!

به گزارش "ورزش سه"، مراسم افتتاحیه رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس قرار است امشب برگزار شود تا این مسابقات به صورت رسمی آغاز شود، اما حالا اتفاق عجیبی رخ داده که باعث نگرانی جدی ورزشکاران و علاقه‌مندان شده است.

قرار بود نشست خبری مراسم افتتاحیه از دقایقی قبل و با حضور توماس باخ به عنوان رییس کمیته بین‌المللی المپیک آغاز شود اما در حالی که تنها ۲۰ دقیقه تا شروع این نشست خبری زمان باقی مانده بود و تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسان از کشورهای مختلف برای پوشش این رویداد حاضر شده بودند، اعلام شد که این نشست خبری لغو شده است.

مسئولان برگزاری این مسابقات و کمیته مدیریت و برنامه‌ریزی المپیک ۲۰۲۴ پاریس هنوز دلیل این تصمیم را توضیح نداده‌اند اما گمانه‌زنی رسانه‌ها مبنی بر این است که این تصمیم با توجه به خرابکاری‌های روزهای اخیر و همچنین تهدیدهای صورت گرفته که ساعتی قبل باعث تخلیه فرودگاه مارسی به دلیل هراس از بمب‌گذاری شده بود گرفته شده است.

این در حالی است که دیلی میل مدعی شده است که آماده نبودن شرایط برای برگزاری مراسم افتتاحیه در فاصله چند ساعت تا آغاز آن یکی از دلایل اصلی این تصمیم بوده و دو مدیری که قرار بود در این نشست حضور داشته باشند، فراخوانده شدند تا در بهبود وضعیت و آماده کردن شرایط به سایرین کمک کنند.

دیدگاه‌ها