کد خبر : 2057551 | 06 مرداد 1403 ساعت 02:55 | 153.1K بازدید | 48 دیدگاه

خواجوی و خداحافظی با خاتون قهرمان؛

شماره یک تیم ملی در انتظار پیشنهاد استقلال

بر اساس شواهد، جدایی دروازه‌بان شماره یک تیم ملی با خاتون را باید قطعی دانست.

شماره یک تیم ملی در انتظار پیشنهاد استقلال

به گزارش "ورزش سه"، زهرا خواجوی، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی زنان، از معدود بازیکنان شناخته شده در فوتبال زنان ایران است. ستاره ۲۵ ساله خاتون بم که سال‌ها در این تیم درخشیده و مدت‌هاست سنگربان اول تیم ملی زنان است. اما ماجرای تصادف هولناک خواجوی در سوم دی ماه سال گذشته، زندگی ورزشی او را دچار تغییرات اساسی کرده است.

خواجوی که به همراه بهناز طاهرخانی و ملیکا محمدی با خودروی تیبا دچار تصادف شد و همین حادثه منجر به مرگ دلخراش ملیکا محمدی شد، بعد از حدود ۵ ماه به میادین بازگشت و به اردوی تیم ملی هم دعوت شد اما عدم حضور او در جشن قهرمانی خاتون بم، یک پیام ویژه داشت: «خداحافظی ستاره‌ سال‌های اخیر خاتون با تیم قهرمان.»

زهرا که درست یک سال قبل‌تر با در دست گرفتن جام قهرمانی لیگ برتر زنان به سال‌های بعد امیدوار بود، بعد از این تصادف به شکل غیرقابل پیش‌بینی از خاتون فاصله گرفت و در جشن قهرمانی این تیم هم شرکت نکرد تا از همان زمان زمزمه‌های جدایی او شدت بگیرد.

او که در سال‌های اخیر بارها به علاقه زیادش نسبت به باشگاه استقلال اشاره داشته است، حالا منتظر است در صورتی که آبی‌‌‌پوشان تیم زنان خود را راه‌اندازی کنند، از قفس توری تیم محبوب خود محافظت کند و در انتظار پیشنهاد احتمالی مدیران این تیم بماند.

دیدگاه‌ها