کد خبر : 2057533 | 06 مرداد 1403 ساعت 02:15 | 30.7K بازدید | 15 دیدگاه

درخواست وزیر برای تصویب عجیب‌ترین قانون ملی

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید باید قانونی برای حضور بازیکنان در اردوی تیم‌های ملی پایه مصوب شود.

درخواست وزیر برای تصویب عجیب‌ترین قانون ملی

به گزارش "ورزش سه"، کیومرث هاشمی که صبح امروز در اردوی تیم ملی جوانان حاضر شده بود، در حاشیه این اردو در خصوص جلوگیری برخی از باشگاه‌ها برای حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی جوانان صحبت کرد.

وزیر ورزش در این باره گفت: این موضوع مربوط به تعاملی است که بین تیم‌های ملی ما با باشگاه صورت می‌گیرد. من فکر می‌‌کنم مجموعه فدراسیون می‌تواند با کمک مجموعه باشگاه‌ها قانونی را مصوب کند. اگر قانونی مصوب شود، من فردا روزی در یک بخشی مسئولیت بگیرم، نمی‌توانم سلیقه خودم را اجرا کنم و مانع این کار شوم.

او ادامه داد: مثلا آقای ایکس عضو فلان باشگاه است و دوست دارد در تیم ملی جوانان حضور پیدا کند، از طرفی تعهدی هم نسبت به باشگاهش دارد. حضور در تیم ملی برای هر ورزشکار و فوتبالیستی یک افتخار محسوب می‌شود و ما هم تلاش خودمان را می‌کنیم و باید با برگزاری نشست، راهکاری پیدا کنیم.

هاشمی افزود: کار دستوری به جایی نمی‌رسد. ما قبل از بازی‌های انتخابی المپیک هم این چالش را داشتیم که یک باشگاه معتبر زنگ زده بود که اگر نیایید، شما را از تیم خط می‌زنیم و به همین دلیل هم بازیکن مجبور شد برگردد و اتفاقی که نباید می‌افتاد، افتاد.

وی در پایان گفت: مجموعه رسانه‌ها هم باید کمک کنند. من به سهم خودم از همه رسانه‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم. اگر رسانه نباشد، ورزش اصلا مورد توجه نیست. این رسانه است که می‌تواند زحمات مدیران و کادرفنی را به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها