کد خبر : 2057503 | 05 مرداد 1403 ساعت 01:59 | 70.2K بازدید | 23 دیدگاه

بهترین خبر گواردیولا برای هواداران سیتی

پپ گواردیولا در اظهاراتی که امید هواداران به ماندن طولانی‌تر او در منچسترسیتی را تقویت می‌کند، اعلام کرد که عشق به کارش او را برای ورود به نهمین سال حضور در این باشگاه انگیزه داده است.

بهترین خبر گواردیولا برای هواداران سیتی

به گزارش "ورزش سه"، در ماه مه گذشته، گزارش شد که افراد کلیدی در ورزشگاه اتحاد انتظار دارند که این مربی پرافتخار در تابستان آینده به دوران مربیگری موفق خود پایان دهد.

هیئت مدیره سیتی تلاش قابل توجهی برای حفظ گواردیولا تا سال 2026 انجام می‌دهد تا او را به یک دهه حضور در این باشگاه برساند و این مربی کاتالان را با روحیه‌ای تازه برای پیش‌فصل به آمریکا برده است.

گواردیولا این هفته فاش کرد که احساس انرژی دوباره کرده است و در یک مهمانی خیابانی پوما در نزدیکی مرکز راکفلر نیویورک، به وضوح اعلام کرد که آماده است برای کسب پنجمین قهرمانی پیاپی لیگ برتر تلاش کند.

او گفت: «اگر کاری را دوست دارم، چرا باید آن را متوقف کنم؟ کارم را همان‌قدر که در زمان استخدام شدنم دوست داشتم دوست دارم. پس بزن بریم»

2058477

سیتی در شب شنبه در ورزشگاه یانکی به مصاف میلان می‌رود و با یک تیم دوم این کار را انجام می‌دهد، زیرا بازیکنانی مانند کوین دی بروینه، برناردو سیلوا و فیل فودن در تعطیلات هستند.

رودری هم در حال استراحت است و سیتی امیدوار است محرومیت احتمالی او به دلیل سرود جنجالی در جشن قهرمانی اسپانیا در یورو، روی کمپین لیگ قهرمانان آنها تأثیری نگذارد.

دیدگاه‌ها