کد خبر : 2057502 | 05 مرداد 1403 ساعت 01:51 | 8.7K بازدید | 9 دیدگاه

نونی مادوئکه:

انزو بدون مشکل به تمرین چلسی اضافه می‌شود

نونی مادوئکه، ستاره جوان چلسی، معتقد است انزو فرناندز پس از حواشی ماجرای نژادپرستی اخیر، بدون مشکل به اردوی آبی‌ها اضافه خواهد شد.

انزو بدون مشکل به تمرین چلسی اضافه می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی بامداد پنجشنبه در اولین دیدار دوستانه در پیش‌فصل، در مقابل رکسهام قرار گرفت و در‌حالی‌که تا دقایق پایانی با نتیجه ۲-۱ عقب بود، در نهایت توانست از شکست فرار و یک تساوی کسب کند.

کمتر از ۲۴ ساعت پس از این بازی، نونی مادوئکه که در ترکیب ابتدایی انزو مارسکا قرار داشت، در مورد رقابت برای قرار گرفتن در بین ۱۱ بازیکن اصلی آبی‌ها در این فصل گفت:«این یک رقابت است. رقابت همیشه در باشگاه‌های بزرگ وجود دارد. این فقط یکی از آن‌هاست. چیز متفاوت یا عجیبی نیست. همین است که هست. احساس خوبی دارم. مربی جدید، ایده‌های تاکتیکی جدید. کمی زمان می‌برد تا این ایده‌ها به بازیکنان منتقل شود، اما آنچه که تاکنون دیده‌ام، امیدوارکننده است. سبک بازی متفاوتی است، اما سبکی است که فکر می‌کنم ما به خوبی با آن سازگار هستیم.»

2018545

انزو فرناندز قرار است این دوشنبه به اردوی چلسی بپیوندد. او پس از قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا با آرژانتین با انتشار ویدئویی نژادپرستانه جنجال عجیبی ایجاد کرد و بازیکنان فرانسوی چلسی او را در شبکه‌های اجتماعی آنفالو کردند اما مادوئکه معتقد است فرناندز بدون مشکل به تمرین چلسی خواهد پیوست.
او گفت:«این چیزی است که بین ما بازیکنان است. انزو قرار است برگردد و دوباره به تیم بپیوندد و همه چیز خوب خواهد بود. مطمئن هستم که مشکلی نخواهد بود.»

دیدگاه‌ها