کد خبر : 2057494 | 05 مرداد 1403 ساعت 00:59 | 35.1K بازدید | 74 دیدگاه

چالش بزرگی که آنچلوتی باید فکری برای آن کند

رئال مادرید خود را برای فصلی پرفشار آماده می‌کند. این تیم ممکن است در فصل آینده تا 72 بازی رسمی انجام دهد که بدون احتساب بازی‌های ملی، رقمی بسیار زیاد است.

چالش بزرگی که آنچلوتی باید فکری برای آن کند

به گزارش "ورزش سه"، این باشگاه اسپانیایی برای هفت عنوان قهرمانی از جمله سوپر جام اروپا که در 14 آگوست آغاز می‌شود، رقابت خواهد کرد. لالیگا، کوپا دل ری، سوپر جام اسپانیا، لیگ قهرمانان اروپا، جام جهانی باشگاه‌ها و جام بین قاره‌ای که به شکل سنتی خود بازمی‌گردد، از جمله این رقابت‌ها هستند.

با این حال، رئال مادرید ممکن است در این فصل به رکورد تعداد بازی‌های انجام شده دست یابد. در صورت صعود به فینال جام باشگاه‌های جهان با 32 تیم، فصل این تیم در 13 جولای به پایان می‌رسد.

در فصل جدید، رئال مادرید حداقل 53 بازی خواهد داشت که انتظار می‌رود این تعداد افزایش یابد. اما نگرانی اصلی تعداد حداکثری بازی‌ها یعنی 72 است. در فرمت جدید لیگ قهرمانان، دو بازی اضافی در مرحله مقدماتی وجود دارد و تعداد بازی‌ها از شش به هشت افزایش یافته است. همچنین در جام باشگاه‌های جهان، حداقل سه بازی (در مقایسه با دو بازی قبلی) و حداکثر هفت بازی وجود خواهد داشت. علاوه بر این، بازی جام بین قاره‌ای نیز باید اضافه شود. بنابراین، در مقایسه با فصل گذشته، چهار بازی اضافی بیشتر وجود دارد.

اگر رئال مادرید به همه فینال‌ها برسد، رکورد تعداد بازی‌های خود را خواهد شکست. رکورد قبلی این تیم 66 بازی در فصل 2001-2000 بود.

خبر خوب این است که در این فصل جام جهانی یا جام‌ملت‌های اروپا برگزار نمی‌شود، اما جام‌باشگاه‌های جهان این فرصت استراحت را از بین می‌برد. همچنین بازی‌های ملی نیز وجود دارد. بازیکنان اروپایی رئال مادرید باید در شش بازی لیگ‌ ملت‌های اروپا در ماه‌های سپتامبر، اکتبر و نوامبر شرکت کنند. بازیکنان آمریکای جنوبی نیز شش بازی انتخابی جام جهانی 2026 دارند. همچنین چهار بازی دیگر در ماه مارس و ژوئن، درست قبل از جام‌ باشگاه‌های جهان، برگزار خواهد شد. به عنوان مثال، وینیسیوس ممکن است 72 بازی برای رئال مادرید و 10 بازی برای تیم ملی برزیل انجام دهد.

2058461

بازیکنان اروپایی دو بازی انتخابی در مارس و دو بازی در ژوئن دارند و سپس تا سپتامبر بازی نخواهند داشت، بنابراین می‌توانند 10 بازی دیگر به 72 بازی با تیم رئال مادرید اضافه کنند. و این بدون احتساب بازی‌های دوستانه است.

این شرایط باعث شده تا آنتونیو پینتوس، مربی بدنسازی رئال مادرید، با چالش بزرگی برای برنامه‌ریزی آماده‌سازی تیم روبرو شود.

دیدگاه‌ها