کد خبر : 2057493 | 05 مرداد 1403 ساعت 00:55 | 20.4K بازدید | 9 دیدگاه

درخواست شهردار لندن: لیگ برتر را به آمریکا ببرید!

صادق خان، شهردار لندن، از درخواست‌ها برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر در آمریکا حمایت کرد.

درخواست شهردار لندن: لیگ برتر را به آمریکا ببرید!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر با درخواست‌های جدیدی برای برگزاری مسابقات در آن سوی اقیانوس مواجه است و اِن‌بی‌سی، غول تلویزیونی آمریکایی، مصمم است که دو بازی از هفته ابتدایی فصل را در خاک آمریکا برگزار کند.

مدیران تلویزیونی و عوامل مربوطه در آمریکا نیز به طور عمومی برای برگزاری بازی‌هایی مانند «منچستریونایتد مقابل چلسی در نیویورک» لابی می‌کنند، در حالی که ریچارد مسترز، مدیر اجرایی لیگ برتر، اخیراً اعتراف کرده است که «در برای برگزاری بازی‌های لیگ‌های اروپایی در خارج از کشور باز است.»

اکنون، شهردار لندن نظر خود را بیان کرده و توضیح داده است که برگزاری بازی‌های لیگ برتر در خارج از کشور نزدیک‌تر از همیشه است.

صادق خان در پادکست «اسپورتس ایجنت» گفت:«لیورپول، باشگاهی که من به عنوان شهردار لندن از آن طرفداری می‌کنم، در حال حاضر در تور آمریکا است. آنها هواداران بزرگی در آمریکا دارند. چرا این هواداران نمی‌توانند یک بازی رسمی را ببینند؟ ما دیده‌ایم که لیگ‌های دیگر در اروپا بازی‌های مهم خود را در جاهای دیگر برگزار کرده‌اند. همه ۳۲ تیم اِن‌اِف‌اِل در لندن بازی کرده‌اند و همه آنها تجربه‌ای عالی داشته‌اند. ما برخی از تیم‌های برتر بیسبال را نیز در لندن داریم.

موانع زیادی وجود دارد، اما من فکر می‌کنم این راهی است که در پیش گرفته شده و وقوع آن نزدیک است. بسیار مهم است که هواداران را با خود همراه کنیم. ما نمی‌خواهیم هواداران بیش از یک یا دو بازی در فصل را در استادیوم خانگی خود از دست بدهند.»

1993426

او افزود:«وقتی به نحوه کار لیگ برتر نگاه می‌کنید، بخش زیادی از پولی که باشگاه‌ها دریافت می‌کنند از حقوق تلویزیونی است. نکته کلیدی برای هواداران ما این است که مطمئن شویم هواداران ما ضرر نمی‌کنند. مطمئن شویم که بازی‌ها در مناطق زمانی مناسب برگزار می‌شوند و به وضعیت جسمانی بازیکنان پس از بازگشت توجه می‌شود. یکی از چیزهایی که از فوتبال آمریکایی یاد گرفتیم این است که اغلب وقتی بازیکنان به آمریکا بازمی‌گردند، بازی بعدی به دلیل مناطق زمانی و رژیم غذایی مشکل‌ساز می‌شود.»

دیدگاه‌ها