کد خبر : 2057491 | 05 مرداد 1403 ساعت 00:50 | 16.9K بازدید | 2 دیدگاه

شبیخون یک نیمه‌ای در قم؛

سناریوی همیشگی: پیروزی‌ پرگل مدافع قهرمانی

صدرنشین لیگ برتر در دو نیمه بسیار متفاوت،کوچک‌ترین فرصتی برای غافلگیری به حریف نداد و آتش تیم شگفت انگیز قمی را با شش گل خاکستر کرد

سناریوی همیشگی: پیروزی‌ پرگل مدافع قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، دوئل مدافع عنوان قهرمانی و غول فوتسال ایران با تیم شگفت‌انگیز و جوان فصل با پیروزی پر گل صدرنشین به پایان رسید تا گیتی پسند برای سومین دیدار پیاپی تمامی امتیازات لازم را کسب کند. در صف‌آرایی تیم‌های گیتی پسند و هیئت فوتبال قم که از مهم‌ترین مسابقه‌های هفته سوم به شمار می‌رفت، شاگردان کشاورز دو نیمه کاملا متفاوت را پشت‌سر گذاشتند و هر چقدر در نیمه نخست به رغم اینکه با دو گل پیش افتادند و سپس در ثانیه‌های پایانی ضعیف عمل کردند و نتیجه را از دست دادند، اما در نیمه دوم کاملا ورق بازی را برگرداندند و تیم هیئت فوتبال قم را به شکست سنگین خانگی متحمل کردند.

برای هیئت فوتبال قم بازی مقابل تیمی که در دو فصل اخیر تنها چهار امتیاز از دست داده است هرگز آسان نیست و علی‌رغم فرار از شکست در نیمه اول، اما با شروع بیست دقیقه دوم شانس زیادی در برابر قدرت گیتی‌پسندی‌ها نداشت و موفق نشد تا درام دیدار‌های قبلی را این بار ارائه کند و در خانه تعظیم کرد.

تیم گیتی پسند پس از شوکی که به آن وارد شده بود، در نیمه دوم سازماندهی‌تر و با برنامه به میدان رفت و با توجه به بازیکنان ملی‌پوش و با تجربه‌ای که در اختیار داشت، کاملا بر بازی سوار شد و اختلاف گل‌ها را یکی پس از دیگری افزایش داد. این پیروزی صدرنشینی آن‌ها را در هفته سوم نیز تثبیت کرد.

2058454
2058453
2058455

به بیان ساده، شاگردان کشاورز برای موفقیت دوباره در لیگ برتر آماده شده‌اند و هر موانعی که جلوی خود می‌بینند، به راحتی از سر راه برمی‌دارند. در این دیدار، بهمن جعفری موفق به هتریک شد و محمدحسین درخشانی، علی خلیل‌وند و مهدی کریمی برای گیتی پسند گلزنی کردند. همچنین محمد رحمتی و حمیدرضا اسماعیل زاده، گل‌های تیم هیئت فوتبال قم را به ثمر رساندند.

دیدگاه‌ها