کد خبر : 2057485 | 05 مرداد 1403 ساعت 08:58 | 149.6K بازدید | 61 دیدگاه

هر کاری از دستم بربیاید برایشان انجام می‌دهم؛

سنگ تمام حزباوی برای محله کوت عبدالله

امین حزباوی در آخرین مصاحبه خود تمجید ویژه‌ای از مردم خوزستان به ویژه محله کوت عبدالله داشته است.

سنگ تمام حزباوی برای محله کوت عبدالله

به گزارش "ورزش‌سه"، کوت عبدالله شهری در استان خوزستان و مرکز شهرستان کارون است که در سال ۱۳۹۱ از ادغام مناطق کوت عبدالله، شهرک بسیج، استیشن، کواتر، خزامی، کوی شهید عباسپور، درویشیه، شریعتی‌یک، کوت نواصر، کوی منتظری، گاومیش آباد، گندمکار و هادی‌آباد ایجاد شده و یکی از مناطق فوتبال دوست و فوتبال خیز کشور است که امین حزباوی یکی از استعدادهای این محله به شمار می‌رود که حالا توانسته نامی برای خود در فوتبال کشور پیدا کند.

حزباوی در مصاحبه اخیر خود سعی کرده دین خود را به منطقه‌ای که از آن رشد کرده بیان کند و اینطور درباره این موضوع توضیح داد:«می‌خواهم از بچه‌های خوب کوت عبدالله تشکر کنم. مردم خوب خوزستان و اهواز و به ویژه بچه‌های کوت عبدالله.» 

او سپس درباره جایگاه جغرافیایی کوت عبدالله می‌گوید:« کوت عبدالله فکر می‌کنم می‌شود ته اهواز. مردم خیلی مظلوم و پر از استعداد، شهری که می‌توان هزاران فوتبالیست از آنجا درآورد. می‌دانم و این را حس کردم، چون از بچگی آنجا بازی کردم. می‌خواستم از آنها تشکر کنم که همیشه و همه جا من را حمایت و تشویق کردند. همیشه مدیون آنها هستم و همیشه به آنها افتخار می‌کنم. الان و همیشه می‌گویم اگر بچه‌های کوت عبدالله نبودند الان امین حزباوی هم نبود. همیشه از آنها تشکر می‌کنم و تا جایی که بتوانم هر کمکی از دستم بربیاید برایشان انجام خواهم داد.» 

او سپس با خطاب قرار دادن مسئولان اضافه کرد:« از مسئولان هم تقاضا می‌کنم سری به این مناطق بزنند چون بچه‌های بااستعدادی در آنجا پیدا خواهند کرد. هزاران امین حزباوی، ایوب والی و ....

دیدگاه‌ها