کد خبر : 2057473 | 05 مرداد 1403 ساعت 08:10 | 33.3K بازدید | 25 دیدگاه

زکی‌پور با فرم ایده‌آل در انتظار حضور جلالی (عکس)

مدافع چپ تازه وارد استقلال در بازی دوستانه امروز به میدان رفت.

زکی‌پور با فرم ایده‌آل در انتظار حضور جلالی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کسانی که تمرینات استقلال را دیده باشند یک جمله مشترک نسبت به میلاد زکی‌پور خواهند داشت و آن هم میزان آمادگی این بازیکن است، زکی‌پور عضلاتی آماده و فرم بدنی خوبی دارد و کیفیت بالایی در تمرینات ارائه می‌کند.

زکی‌پور فصل گذشته هم یکی از مهره‌های تاثیرگذار و بدون جانشین تیم ژوزه مورایس بود و سمت چپ سپاهان را به انحصار خود در آورده بود و در غیبت این بازیکن سپاهان با مشکل جدی برای پوشش جای خالی این بازیکن روبه‌رو می‌شد اما شرایط برای زکی‌پور در استقلال متفاوت خواهد بود و باید با بازیکنی رقابت کند که فصل گذشته آمار فوق‌العاده‌ای داشت و مشترکا با ستاره تراکتور عنوان گل‌سازترین بازیکن لیگ را به دست آورد.

البته تفاوت سبک‌ فوتبالی زکی‌پور و جلالی جدا از میزان آمادگی دو بازیکن دست جواد نکونام را باز خواهد گذاشت تا نسبت به شرایط مسابقه مهره مورد نظر خود را به میدان بفرستد، میلاد زکی‌پور مدافعی جنگنده‌تر و فیزیکی‌تری است و جلالی از میل هجومی بالاتری بهره‌مند است.

در ادامه تمرینات حضور همزمان دو بازیکن در تمرینات رقابت جالبی را بین این دو بازیکن ایجاد می‌کند که در نهایت به سود نکونام و استقلال خواهد بود، حضور دو مدافع چپ صاحب سبک و آماده!

2058415

دیدگاه‌ها