کد خبر : 2057463 | 05 مرداد 1403 ساعت 03:50 | 69.8K بازدید | 76 دیدگاه

چهار - دو - سه- یک؛

استقلال با سیستم قابل پیش‌بینی در لیگ ۲۴

بنظر می‌رسد استقلال در فصل آینده دیگر با سه دفاع مرکزی بازی نخواهد کرد.

استقلال با سیستم قابل پیش‌بینی در لیگ ۲۴

به گزارش "ورزش سه"، ترکیب استقلال در اولین بازی دوستانه پیش از آغاز لیگ حکایت از آن دارد که این تیم در فصل جدید با چهار دفاع به مصاف حریفان خواهد رفت و دیگر خبری از سیسم سه دفاعه نخواهد بود.

در ترکیب اعلامی استقلال، سهرابیان و سلیمی در قلب خط دفاعی به میدان می‌روند، رضاییان و زکی‌پور به عنوان مدافعین راست و چپ بازی می‌کنند. همانطور که گفت می‌شد روزبه چشمی در این فصل به عنوان هافبک دفاعی به میدان خواهد رفت و کمی جلو‌تر از او آرش رضاوند به عنوان هافبک مرکزی به میدان می‌رود.

احتمالا اسلامی خرید جدید آبی‌ها به عنوان وینگر هافبک پشت مهاجم و کوشکی و ماشاریپوف به عنوان وینگر‌های راست و چپ برای استقلال بازی می‌کنند. تک مهاجم این تیم نیز تنها انتخاب موجود نکونام یعنی گوستاوو بلانکو است که شاید خوشحال‌ترین بازیکن بعد از جذب رضائیان و زکی‌پور و همچنین تمدید قرارداد جلالی باشد.

این در‌حالی است که استقلال فصل پیش در بازی‌های زیادی با سیستم سه پنج دو به مصاف حریفان رفته بود. سیستمی که از دید هواداران این تیم با توجه به کمبود مهره مورد نیاز چندان در استقلال پاسخگو نبود.

ترکیب استقلال در بازی دوستانه مقابل صالحین: حسینی - سلیمی- سهرابیان- رضائیان-زکی پور- چشمی- رضاوند-ماشاریپوف- کوشکی- اسلامی و بلانکو

دیدگاه‌ها