کد خبر : 2057462 | 05 مرداد 1403 ساعت 04:11 | 24.4K بازدید | 9 دیدگاه

استون‌ویلا روی دست چلسی و یووه بلند می‌شود!

باشگاه استون ویلا در تلاش است تا در این تابستان، مهاجم جوان و سرعتی بروسیا دورتموند، کریم آدیمی را به خدمت بگیرد و در این رقابت حساس باید رقبایش چلسی و یوونتوس را پشت سر بگذارد.

استون‌ویلا روی دست چلسی و یووه بلند می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، پس از رفتن موسی دیابی به تیم الاتحاد عربستان سعودی در این هفته، استون ویلا به دنبال تقویت خط حمله خود است و آدیمی را به عنوان هدف اصلی خود انتخاب کرده است. طبق گزارش دیلی میل، چلسی و یوونتوس نیز به این بازیکن سوئیسی علاقه‌مند هستند.

امضای قرارداد با آدیمی می‌تواند یک خرید بزرگ برای اونای امری باشد و با توجه به فروش بیش از صد میلیون یورو بازیکن در تابستان، استون ویلا توانایی مالی لازم برای این انتقال را دارد. پس از دست دادن دیابی و داگلاس لوئیز، این باشگاه انگلیسی نیاز دارد تا بازیکنان با‌کیفیتی مشابه جذب کند تا بتواند دوباره برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل 25-2024 رقابت کند.

2058380

مهاجم همه فن حریف دورتموند فصل گذشته در 34 بازی در تمامی رقابت‌ها پنج گل زد و دو پاس گل داد. او در فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید فرصت طلایی داشت که از دست داد و این موضوع احتمالاً قیمت او را در بازار نقل و انتقالات افزایش می‌داد.

با توجه به علاقه چلسی و یوونتوس به این بازیکن 22 ساله، استون ویلا باید برای نهایی کردن این انتقال سریع عمل کند. آدیمی در حال حاضر در اردوی پیش فصل دورتموند حضور دارد اما در صورت توافق با یکی از سه باشگاه علاقه‌مند، آماده ترک تیم خواهد بود.

دیدگاه‌ها