کد خبر : 2057458 | 05 مرداد 1403 ساعت 06:11 | 38.1K بازدید | 19 دیدگاه

اولین بازی وینگرجوان استقلال:

کوشکی باید در لیگ برتر بدرخشد

علیرضا کوشکی در بازی دوستانه مقابل صالحین تکنیکش را به رخ کشید.

کوشکی باید در لیگ برتر بدرخشد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا کوشکی بازیکن تازه وارد استقلال که فصل گذشته در تیم ملی امید و گل‌گهر سیرجان به میدان رفت امروز در دیداری دوستانه برای استقلال به میدان رفت و از تکنیک خود در این بازی دوستانه بارها استفاده کرد.

این بازیکن سرعتی که در پست وینگر راست و چپ به میدان می‌رود در پستی به خدمت گرفته شده که استقلال فصل گذشته حتی یک بازیکن هم نداشت اما به نظر می‌رسد تا پایان نقل و انتقالات با جذب بازیکنان خارجی و همچنین حضور بازیکنان چند پسته رقابت سنگینی را در استقلال تجربه کند.

این جوان تکنیکی با توجه به اینکه تجربه حضور در باشگاه‌های پیکان، فولاد و گل‌گهر را داشته است چندان بی‌تجربه نیست و با تکیه به توانایی‌هایش می‌تواند فصل متفاوتی را پشت سر بگذارد و از فرصت حضور در استقلال حداکثر استفاده را ببرد.

2058369

کوشکی یکی از بازیکنان موردعلاقه نکونام است که در چند فصل گذشته در فولاد و استقلال به دنبال جذب این بازیکن بوده است و در فولاد خوزستان هم با سرمربی آبی‌ها همکاری داشته و این شناخت می‌تواند در روند فوتبالی علیرضا کوشکی تاثیرگذار باشد.

باید دید این بازیکن جوان می‌تواند آمار گلزنی و ارسال پاس گل خود را نسبت به فصول گذشته افزایش دهد و به بازیکن مهمی برای استقلال تبدیل شود یا به عنوان یک آلترناتیو برای وینگرهای استقلال از او استفاده خواهد شد.

دیدگاه‌ها