کد خبر : 2057455 | 12 مرداد 1403 ساعت 05:20 | 32.4K بازدید | 54 دیدگاه

واکنش محمدی به محرومیت دربی: لبخند و خوشحالی با یامگا

مهرداد محمدی بی‌توجه به محرومیتی که دارد آماده فصل آینده می‌شود.

واکنش محمدی به محرومیت دربی: لبخند و خوشحالی با یامگا

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی بدون توجه به محرومیتی که برای او ایجاد شده و باعث شده دربی پایتخت و البته شش هفته ابتدایی لیگ برتر را از دست بدهد در تمرینات حضور پیدا می‌کند و آماده لیگ بیست و چهارم می‌شود.

درخواست باشگاه استقلال برای کاهش محرومیت این بازیکن رد شد و محرومیت این بازیکن هم چنان پابرجاست و هفته‌های مهمی از لیگ را از دست خواهد داد اما درست در همان روزی که این خبر منتشر شد مهرداد محمدی در تمرینات استقلال حضور پیدا کرد و در بازی دوستانه مقابل صالحین به میدان رفت و بعد از پاس گلی که کوین یامگا ارسال کرد با چهره‌ای خندان به سمت این بازیکن رفت و سعی داشت به او روحیه دهد.

مهاجم چپ‌پای استقلال در حالی بازی‌های هفته ابتدایی را از دست خواهد داد که حضور او در ترکیب استقلال این تیم را در سطح بالاتری از بازی هجومی قرار می‌داد و استقلالی یک بازیکن تکنیکی و گلزن دیگر را هم در ترکیب خود داشتند و دست جواد نکونام برای تغییر بازیکنان هجومی بازتر بود.

محمدی فصل گذشته 8 گل برای استقلال به ثمر رساند و بهترین گلزن آبی‌ها در لیگ بیست و سوم و در هفته پایانی با دبلی که انجام داد به این مهم رسید اما بعد از مصاحبه‌ای تندی که انجام داد با محرومیتی سنگین رو به رو شد.

دیدگاه‌ها