کد خبر : 2057448 | 04 مرداد 1403 ساعت 21:47 | 23.7K بازدید | 8 دیدگاه

اسلوت: تعجب می‌کنم اگر بازیکنی نخریم!

آرنه اسلوت، سرمربی لیورپول، وعده داد که بزودی این باشگاه‌ها بازیکنان جدیدی را به خدمت خواهد گرفت.

اسلوت: تعجب می‌کنم اگر بازیکنی نخریم!

به گزارش "ورزش سه"، آرنه اسلوت در ایالات متحده با رسانه‌ها صحبت کرده است و پیش از اولین بازی لیورپول در تور پیش فصل مقابل تیم اسپانیایی رئال بتیس، توضیحاتی درباره بازیکنانی که در این تور حضور خواهند داشت و کسانی که به تیم ملحق خواهند شد، ارائه داده است.

اسلوت همچنین به کم بودن فعالیت‌های نقل و انتقالاتی از سوی لیورپول در این پنجره نقل و انتقالات اشاره کرده و در مورد وضعیت قرارداد ترنت الکساندر آرنولد نیز صحبت‌هایی کرده است. اسلوت توضیح داده که چرا تاکنون حرکت خاصی در نقل و انتقالات انجام نشده و در حال گفتگو با ریچارد هیوز، مدیر ورزشی لیورپول، است و معتقد است که اگر چهره‌های جدیدی قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات در ۳۰ آگوست به آنفیلد نرسند، تعجب‌آور خواهد بود.

او گفت: «هدف اول این است که با این بازیکنان کار کنیم. نقطه ضعف این است که بسیاری از آنها هنوز اینجا نیستند. نکته مثبت این است که یک خط حیاتی مهم برای باشگاه وجود دارد، جوانانی که به تیم می‌آیند. این یک راه ایده‌آل برای دیدن آنها در این هفته‌ها است که زمان بازی زیادی نیز دارند. استانداردهای ما در آوردن بازیکنان جدید بسیار بالا است زیرا ما یک تیم خوب داریم. من می‌خواستم تیم را ارزیابی کنم که واقعاً دشوار است زیرا بیشتر آنها اینجا نیستند. البته، ریچارد (هیوز) و من و افراد دیگر در تلاش هستیم تا تیم را در صورت امکان بهبود بخشیم. اگر تیمی را به ارث ببرید که واقعاً خوب است، پیدا کردن بازیکنانی که حتی بهتر باشند آسان نیست، به ویژه به این دلیل که آن بازیکنان نیز باید در دسترس باشند. ریچارد بیشتر از من در این زمینه سخت کار می‌کند.

2058346

او مرا در جریان نگه می‌دارد. اگر خبری در این زمینه باشد، به شما اطلاع خواهیم داد. ما از قبل یک تیم خوب داریم، اما برای همه ما تعجب‌آور خواهد بود اگر هیچ بازیکنی را به خدمت نگیریم. احتمالاً در نهایت این اتفاق خواهد افتاد. فعلاً منتظر بازگشت بازیکنان و امضای قرارداد با بازیکنان مناسب هستیم.»

در نهایت، از اسلوت در مورد وضعیت قرارداد الکساندر آرنولد که یک سال از قراردادش باقی مانده و گزارش‌هایی از علاقه شدید رئال مادرید به او وجود دارد، سوال شد. سرمربی جدید لیورپول گفت: «پاسخ من احتمالاً کمی خسته‌کننده خواهد بود و فکر می‌کنم همان پاسخی است که در پنج، شش یا هفت سال گذشته شنیده‌اید. وضعیت قراردادها در اینجا مورد بحث قرار نمی‌گیرد. من می‌گویم که به تلاش خود ادامه دهید!»

دیدگاه‌ها