کد خبر : 2057440 | 04 مرداد 1403 ساعت 21:15 | 13.3K بازدید | 22 دیدگاه

زلزله‌ای که حاشیه را در یک مسابقه آوار کرد

جنجال در هرمزگان: آلومینیوم ترک زمین کرد

جدال تیم‌های فولاد هرمزگان و ایرالکو اراک از هفته سوم لیگ برتر فوتسال به علت کنارکشیدن تیم ایرالکو از ادامه مسابقه نیمه تمام ماند و فوتسال ایران را به دهه‌ها قبل پرت کرد.

جنجال در هرمزگان: آلومینیوم ترک زمین کرد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که لیگ باشگاهی فوتسال ایران از پُرستاره‌ترین لیگ‌های دنیا به شمار می‌رود و از جذابیت‌های خاصی برخوردار است، اما باری دیگر اقدام جنجالی و بحث‌ برانگیز مبنی بر ترک زمین در مسابقه هرمزگان رخ داد و تیم ایرالکو که شدیداً به میزبانی حریف اعتراض داشت، تصمیم گرفت از ادامه مسابقه خودداری کند. این دیدار که تا دقیقه ۱۵ با نتیجه چهار بر یک به سود فولاد در جریان بود، کادرفنی تیم اراکی به نشانه اعتراض نسبت به رفتار تماشاگران، سُر بودن کفپوش سالن و عدم تهویه هوا اقدام به ترک زمین کرد و با تصمیم داوران، این بازی نیمه تمام سوت خورد.

جدال فولاد و ایرالکو پر‌حاشیه آغاز شد و در همان لحظات ابتدایی (دقیقه دو) به علت قطعی برق منطقه‌ای که بررسی خبرنگار ما نشان می‌دهد به دلیل (زلزله) بوده است، بازی را با تاخیر انداخت. گرما و رطوبت هوا و همچنین لیز بودن کفپوش سالن که در هفته گذشته نیز بسیار خبرساز شده بود، دلیل اعتراض دیگری برای ایرالکویی‌ها بود تا درنهایت تصمیم به بیرون رفتن از زمین و نیمه کار گذاشته شدن مسابقه بگیرند. 

در این شرایط حالا باید منتظر واکنش سازمان لیگ فوتسال و بیانیه‌های دو باشگاه لیگ برتری ماند و اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چه رأی در خصوص این اتفاقات صادر می‌کند.

2058332
2058331

دیدگاه‌ها