کد خبر : 2057437 | 04 مرداد 1403 ساعت 21:10 | 25.7K بازدید | 28 دیدگاه

عبدی: دنبال ماجراجویی در لیگ هستیم

3 بازیکن خارجی جذب خیبر خرم‌آباد خواهند شد

سه بازیکن خارجی جذب خیبر خرم‌آباد خواهند شد.

3 بازیکن خارجی جذب خیبر خرم‌آباد خواهند شد

به گزارش "ورزش سه"، مالک خیبر خرم‌آباد نسبت به شرایط این تیم در نقل و انتقالات و البته میزبانی این تیم گفتگویی با خبرنگاران انجام داد و توضیحات کاملی در این باره عنوان کرد.

مالک خیبر خرم‌آباد درباره شرایط میزبانی این تیم گفت: همکاری سه جانبه‌ای بین باشگاه خیبر خرم‌آباد، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان انجام شده و تقریبا 80 درصد مشکل ورزشگاه تختی خرم‌آباد برطرف شده و مشکل نور باقی‌مانده که در تلاش هستیم در زمان کوتاهی که مانده آن را هم حل کنیم، بالای 40 ایراد گرفته شده بود که همه را حل کردیم و امیدوارم در اولین بازی میزبان سپاهان اصفهان باشیم.

او درباره شرایط نقل و انتقالاتی خیبر خرم آباد گفت: 10 بازیکن جذب کردیم، 1 بازیکن در پرواز است و در مسیر حضور در خیبر خرم‌آباد هست، پس فردا یک بازیکن دیگر به جمع ما اضافه می‌شود، هر دو بازیکن خارجی هستند و بعد از آن هم یک بازیکن خارجی دیگر اضافه می‌شود و نقل و انتقالات ما تمام خواهد شد، گزینه اروپایی ما فردا شب در ایران حاضر خواهد شد.

او در ادامه افزود: نگاه منطقی داشتیم، دنبال اسامی و انفجار نبودیم، خواستیم یک کار منطقی مثل پارسال انجام دهیم و فکر می‌کنم این کار را انجام دهیم.

عبدی درباره شرایط ورزشگاه لرآرنا گفت: فکر می‌کنم در نیم فصل دوم شرایط بازی را داشته باشد و تکمیل شدن آن حدود 18 ماه زمان خواهد برد.

مالک خبیر درباره قرعه کشی لیگ برتر گفت: فرقی نمی‌کند با کدام تیم بازی می‌کنید، فلسفه فوتبال به همین شکل است و ما می‌رویم تا بازی‌های خوبی انجام دهیم، در این فصل بحث بقا خیلی مهم است اما به دنبال رتبه تک رقمی خواهیم بود، همیشه به دنبال ماجراجویی هستیم.

دیدگاه‌ها