کد خبر : 2057429 | 04 مرداد 1403 ساعت 20:31 | 34.9K بازدید | 5 دیدگاه

عادل غلامی: بازیکنانم هنوز یک چیز را یاد نگرفته‌اند

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: از عملکرد تمام بازیکنان در دیدارهای تدارکاتی راضی هستم.

عادل غلامی: بازیکنانم هنوز یک چیز را یاد نگرفته‌اند

به گزارش "ورزش سه"، عادل غلامی پس از آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در بحرین اظهار کرد: از همان تهران، تیم کاملا آماده بود اما این بازیکنان اولین تجربه بین‌المللی‌شان است و خداراشکر روند خوبی از دیدار تدارکاتی اول تا سوم داشتیم و روز به روز بهتر و آماده‌تر شدیم.

وی ادامه داد: کره‌جنوبی تیم پرقدرتی است و ابتدای مسابقه در بحث سرویس خیلی خوب عمل کردند اما دریافت کنندگان تیم ما هوشیار عمل کردند و توپ‌های محکم آن‌ها را وسط زمین نگاه می‌داشتند. می‌دانستیم که دفاع بلندی ندارند و توانستیم در اسپک خیلی‌خوب عمل کنیم و خود را در بازی نگاه داشتیم تا ست نخست که را که گیم اصلی بازی بود با برد به پایان برسانیم. به این شکل به بازی مسلط شدیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران افزود: در ست چهارم از ترکیب ذخیره در مسابقه استفاده کردیم. بازیکنان خیلی خوب عمل کردند و چند امتیاز از حریف پیش بودیم اما این بازیکنان نوجوان هستند و هنوز کنترل بازی را به صورت صد در صدی یاد نگرفتند و دو تا سه سال طول می‌کشد تا همه چیز را کامل یاد بگیرند.

وی در خصوص شرایط تیم عنوان کرد: از عملکرد تمام بازیکنان راضی هستم و تک تک بازیکنان خیلی به تیم کمک کردند و هر کدام عامل برد می‌توانند باشند. در ساید اوت خیلی خوب بودیم و در بحث دفاع و دریافت با حریف برابر بودیم. این تیم کره‌جنوبی به نسبت دوره‌های گذشته نسل جنگنده‌تری است و در هر مرحله به این تیم بربخوریم بازی سختی خواهیم داشت.

غلامی در پایان درباره نخستین دیدار تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: اولین دیدار رسمی ایران برابر لبنان است و از آن‌ها شناخت چندانی نداریم. در طول بازی شناختی از آن‌ها خواهیم یافت. با این کیفیتی که بازیکنان ما دارند برابر این تیم‌ها به مشکل نخواهیم خورد.    

دیدگاه‌ها