کد خبر : 2057428 | 04 مرداد 1403 ساعت 20:25 | 23.8K بازدید | 36 دیدگاه

در روز گلزنی محمد دانشگر؛

تساوی سپاهان در سومین بازی تدارکاتی ترکیه

شاگردان ژوزه مورایس در سومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه مقابل سیوا اسپور به تساوی یک بر یک دست یافتند.

تساوی سپاهان در سومین بازی تدارکاتی ترکیه

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم فوتبال سپاهان عصر امروز از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت محلی در دیدار تدارکاتی مقابل سیوا اسپور به میدان رفت که فصل گذشته سوپر‌لیگ ترکیه را در رتبه هفتمی تمام کرد.

در این دیدار که در حاشیه اردوی پیش‌فصل سپاهان در کمپ تمرینی ارزروم در ارتفاعات ترکیه برگزار شد، ژوزه مورایس همچون بازی‌های گذشته تدارکاتی خود از ابتدای نیمه نخست بیشتر از بازیکنان جوان خود استفاده کرد تا به آمادگی آن‌ها بیفزاید.

طلایی‌پوشان با حضور بازیکنان جوان خود در نیمه نخست تلاش کردند که بر آمادگی فنی و بدنی خود بیافزایند که در دقیقه ۲۰ دروازه خودشان را باز شده دیدند تا نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سیوا اسپور به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی، سرمربی سپاهان تغییراتی در ترکیب تیم به وجود آورد تا ضمن فرصت دادن به سایر بازیکنان نتیجه را نیز تغییر دهد.

در همین راستا کار تیمی سپاهان شکل بهتری گرفت و در دقیقه ۴۹ بازی شوت تماشایی کاوه رضایی با درخشش دروازه‌بان تیم سیوا اسپور به بیرون از زمین رفت؛ ثانیه‌هایی بعد از این موقعیت هم ضربه سر امین حزباوی با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

سرانجام حملات سپاهان به ثمر نشست و در دقیقه ۵۳ مسابقه ارسال محمد کریمی از نقطه کرنر با ضربه سر محمد دانشگر وارد دروازه تیم سیوا اسپور شد تا حساب کار مساوی شود. 

2058305

حملات سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۵۸  نفوذ و ارسال آریا یوسفی با ضربه سر جواد آقایی‌پور به تیر دروازه تیم سیوا اسپور برخورد کرد. این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر بک به پایان رسید تا سومین دیدار تدارکاتی سپاهان هم انجام شده باشد. پیش از این سپاهان در بازی اول مقابل هاتای اسپور به تساوی یک بر یک دست یافته بود و در بازی قبلی با نتیجه دو بر صفر موفق به شکست استانبول اسپور شده بود.

اردوی تیم فوتبال سپاهان از روز پنجشنبه ۲۸ تیر در کمپ تمرینی ارزروم ترکیه آغاز شده و بازیکنان سپاهان روزانه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر به تمرین می‌پردازند.

دیدگاه‌ها