کد خبر : 2057419 | 04 مرداد 1403 ساعت 19:48 | 10.2K بازدید | 15 دیدگاه

رضایت موتا از پیش‌فصل یووه: همه‌چی عالی!

تیاگو موتا، سرمربی جدید یوونتوس، از شور و اشتیاق بالای بازیکنان در اردوی آماده‌سازی تیم در آلمان ابراز رضایت کرد.

رضایت موتا از پیش‌فصل یووه: همه‌چی عالی!

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری در آغاز مسیر جدیدی تحت هدایت این مربی ایتالیایی-برزیلی قرار دارد و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نیز با جذب بازیکنانی چون داگلاس لوئیز، میکله دی گریگوریو، خفرن تورام و خوان کابال تقویت شده است.

یوونتوس همچنان به دنبال جذب تئون کوپماینرس از آتالانتا است اما برای تکمیل این انتقال نیاز به فروش برخی بازیکنان دارد. دین هویسن و ماتیاس سوله دو گزینه احتمالی برای فروش هستند و تاکنون پیشنهاد جدی برای فدریکو کیه‌زا ارائه نشده است.

موتا در گفتگو با رسانه‌ها درباره اردوی آماده‌سازی اظهار داشت: "همه چیز عالی است. امکانات بسیار خوب، بازیکنان متعهد و روند کار تا اینجا فوق‌العاده بوده است. من بسیار راضی هستم."

او در مورد نقش خود در نقل و انتقالات گفت: "ما به طور مداوم در حال بررسی بهترین گزینه‌ها برای تیم هستیم و هر روز روی این موضوع کار می‌کنیم."

موتا همچنین تأیید کرد که روحیه بازیکنان بسیار خوب است: "بله، کاملاً درست است. آن‌ها گروه متحدی هستند که برای رسیدن به اهداف بزرگ انگیزه دارند. برای رسیدن به این اهداف باید از همان روز اول با جدیت کار کرد."

سرمربی یوونتوس در مورد بازیکنان جوان نیز صحبت کرد: "آن‌ها با شور و اشتیاق زیادی به تیم اضافه شدند و سطح تمرینات را بالا بردند. این نکته بسیار مهمی است."

2058291

موتا در پاسخ به سوالی درباره فشار روی دوشان ولاهوویچ برای افزایش تعداد گل‌های خود در سیستم جدید گفت: "هیچ فشاری وجود ندارد، فقط مسئولیت بزرگی است. کار ولاهوویچ مثل هر بازیکن دیگری نباید فقط با نگاه به تعداد گل‌ها قضاوت شود. در فوتبال کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و او به خوبی از این موضوع آگاه است. او بازیکن مهمی برای تیم است اما همانطور که در اولین کنفرانس خبری گفتم، یک بازیکن با استعداد همیشه به حمایت تیم نیاز دارد."

او در مورد صحبت با کیه‌زا که زمزمه‌های رفتن او شنیده می‌شود گفت: "او در حال حاضر عضوی از تیم یوونتوس است و بعداً خواهیم دید."

موتا درباره وضعیت سوله اظهار داشت: "مثل همه بازیکنان دیگر، او هم بسیار خوب تمرین می‌کند و جزئی از گروه است. در حال حاضر از عملکرد او در تمرینات بسیار راضی هستم."

او در مورد تورام نیز گفت: "او هم مثل بقیه خوب تمرین می‌کند. او پس از تمرینات زیاد با تیم ملی به تیم ما پیوست و در شرایط خوبی به سر می‌برد. ما خوشحالیم که او را داریم."

در پایان، موتا در پاسخ به این سوال که آیا انتظار دارد کوپماینرس یا ژان کلود تودیبو زودتر به تیم اضافه شوند، گفت: "من درباره بازیکنانی که مال من نیستند صحبت نمی‌کنم. من با بازیکنان خودم کار می‌کنم و از این بابت راضی هستم."

2058292

دیدگاه‌ها