کد خبر : 2057392 | 04 مرداد 1403 ساعت 16:08 | 87.6K بازدید | 0 دیدگاه

شرحی از دیدار اعلام‌نشده با آقای رئیس جمهوری

حال‌وهوای تازه کمپ کشتی: دکتر قول طلا گرفت!

مسعود پزشكيان در آستانه المپيک در خانه کشتی حاضر شد و در کنار‌ کشتی‌گیران‌ روی تشک‌ نشست.

حال‌وهوای تازه کمپ کشتی: دکتر قول طلا گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، چند روز مانده به شروع به كار رسمى رئيس جمهور منتخب، دكتر مسعود پزشكيان با حضور در خانه كشتى جامعه ورزش را سورپرايز كرد.

در آستانه افتتاحيه بازى‌هاى المپيک پاریس و در شرایطی که کشتی گیران هنوز در‌ تهران حاضر هستند، مسعود پزشکیان در جمع کشتی گیران المپیکی‌ حضور پیدا کرد و نشان داد المپیک و‌ ورزش برایش از اهمیت بالایی برخوردار است.

رییس جمهور منتخب حضور دو ساعت و‌‌ نیمه خود در کمپ‌ تیم‌های ملی را با حضور بر‌ سر مزار شهدای گمنام و فاتحه خوانی آغاز کرد. سپس او با همراهی علیرضا دبیر به رستوران کمپ رفت، جایی که کشتی گیران‌ و‌ مربیان تیم‌های آزاد و فرنگی آماده استقبال از رییس جمهور‌ بودند.

پزشکیان در‌حالی‌که‌ توسط علیرضا دبیر با همه اعضای تیم‌های ملی به خوبی آشنا شد، دقایقی‌ در‌ همان فضا با کشتی گیران به صحبت پرداخت.

2058227

دقایقی بعد کشتی گیران به خانه کشتی رفتند و رئیس جمهور منتخب با حضور روی تشک با آن‌ها بیشتر همکلام شد. پزشکیان در جریان این دیدار و در حالی که به سبک کشتی گیران روی تشک کشتی نشسته بود، برای کشتی گیران ایرانی در المپیک آرزوی موفقیت کرد.

برخورد پزشکیان با حسن یزدانی به عنوان فوق ستاره کشتی ایران گرم‌تر از سایرین بود و رییس جمهور منتخب به تمجید از یزدانی پرداخت.

2058228

رییس جمهور منتخب در بخش پایانی این حضور نسبتا طولانی در کمپ تیم‌های ملی، از بخش‌های مختلفی که در سال‌های اخیر توسط علیرضا دبیر ساخته شده، بازدید کرد.

2058230
2058231

همچنین رئیس فدراسیون کشتی در اتاق خود میزبان رئیس جمهور منتخب بود و در پایان نیز به پزشکیان هدیه‌ای را اهدا کرد.

دیدار چهره به چهره رئیس جمهور منتخب با کشتی گیران‌ به عنوان پرامیدترین تیم ایران در المپیک، نوید روزهای خوبی را برای ورزش‌ کشور می‌دهد و البته حمایت تمام قد دولت جدید از ورزش‌ اول‌ کشور‌ را‌ نمایان می‌کند.

2058229