کد خبر : 2057334 | 04 مرداد 1403 ساعت 12:34 | 36.2K بازدید | 36 دیدگاه

قرارداد سه‌ساله: جزئیات توافق رئال و ستاره فرانسوی

توافق بین فرلان مندی و رئال مادرید صورت گرفته و او قرارداد جدیدش را به زودی امضا خواهد کرد.

قرارداد سه‌ساله: جزئیات توافق رئال و ستاره فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، فرلان مندی و رئال مادرید پیش زمینه تمدید قرارداد را فراهم کرده بودند. باشگاه اسپانیایی آماده بود تا این بازیکن بعد از پایان تعطیلات تابستانی، قراردادش را تمدید کند.

به گزارش مارکا، او قرارداد خود را با این باشگاه تا سال 2027 تمدید خواهد کرد و بسته به تعداد بازی هایی که این ملی پوش فرانسوی انجام می‌دهد، امکان دارد که قراردادش برای یک فصل دیگر تمدید شود.

این نشریه اعلام کرد که موضوع اصلی بیشتر گفتگوها با ایجنت این مدافع، بازی‌هایی بوده که مندی از زمان حضورش در رئال مادرید در آن‌ها بازی کرده است.

این روند در فصل گذشته تغییر کرده، چون او بیشتر برای رئال بازی کرد و تا حد زیادی آسیب‌هایی که در فصل‌های قبلی داشت، تکرار نشد. مندی فصل قبل در 23 بازی لیگ به میدان رفت و فصل را با مصدومیت شروع کرد، اما در لیگ قهرمانان بود که بهترین و بیشترین حضور را داشت و در 11 بازی از 13 بازی انجام شده، به میدان رفت.

2058101

آماری که بسیار نزدیک به فصل 21-2020 بود. او در آن فصل 26 بازی در مجموع مسابقات انجام داد. 37 بازی فصل گذشته در تمامی رقابت‌ها، بهترین آمار او با پیراهن رئال است.

تعداد بازی‌ها در قرارداد جدید مهم است

این مدافع در طول مذاکرات برای قرارداد جدید، برخی از نکات اساسی مدنظر باشگاه را متوجه شد. تعداد بازی‌هایی که انجام می‌شود عامل تعیین‌کننده‌ای در میزان پولی خواهد بود که این بازیکن فرانسوی با قرارداد جدیدش در هر فصل دریافت می‌کند.  

کارلو آنچلوتی مندی را مهره‌ای کلیدی می‌داند و باخبر است که همراه با فران گارسیا او دو گزینه مورد اعتماد در پست دفاع چپ خواهد داشت که اگر به آن‌ها آلفونسو دیویس هم اضافه شود، برای دون کارلو عالی خواهد بود.

دیدگاه‌ها