کد خبر : 2057328 | 04 مرداد 1403 ساعت 11:57 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

پاریس ۲۰۲۴: پاسخ مثبت مکرون به یک دعوت والیبالی

رئیس‌جمهور فرانسه، پیش از افتتاحیه المپیک پاریس از استادیوم برج ایفل بازدید کرد.

پاریس ۲۰۲۴: پاسخ مثبت مکرون به یک دعوت والیبالی

به گزارش "ورزش سه"، امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، در حال بازدید از مکان‌های برگزاری مسابقات المپیک است. او به همین منظور دیروز به استادیوم برج ایفل که محل برگزاری والیبال ساحلی است، رفت.

امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، از استادیوم خیره‌کننده برج ایفل بازدید کرد؛ جایی که مسابقات والیبال ساحلی برای بازی‌های المپیک 2024 پاریس تنها دو روز دیگر آغاز می‌شود.

مکرون توسط لوئیز باودن، سفیر و نماینده FIVB، در استادیوم برج ایفل مورد استقبال قرار گرفت و توپ مسابقات والیبال ساحلی با امضای بازیکنان تیم والیبال ساحلی فرانسه به او اهدا شد.

این استادیوم که روبه‌روی برج ایفل، نمادین‌ترین بنای شهر، قرار دارد، زیباترین مکان بازی‌های المپیک است. در طول روز در آفتاب غرق می‌شود و حال و هوای والیبال ساحلی را به خوبی به تصویر می‌کشد، و در شب، حلقه‌های المپیک به رنگ سفید روشن می‌شوند و حس جادویی به مکان اضافه می‌کنند.

در پایان از امانوئل مکرون درخواست شد در شروع مسابقات که از روز شنبه خواهد بود، باز هم به این استادیوم بیاید و مکرون نیز برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات برای برگزارکنندگان آرزوی موفقیت کرد.

دیدگاه‌ها