کد خبر : 2057307 | 04 مرداد 1403 ساعت 10:18 | 23.3K بازدید | 11 دیدگاه

فقط با یک تنه: ستاره چلسی از کوره در رفت (عکس)

لوی کولویل و جیمز مک‌کلین در ابتدای بازی دوستانه چلسی و رکسهام به طرز عجیبی با یکدیگر درگیر شدند.

فقط با یک تنه: ستاره چلسی از کوره در رفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لوی کولویل و جیمز مک‌کلین تنها سه دقیقه پس از آغاز بازی دوستانه چلسی و رکسهام، با یکدیگر درگیری شدیدی داشتند.

کولویل 21 ساله به برخورد بازیکن ایرلندی با عصبانیت واکنش نشان داد و یقه پیراهن او را گرفت که منجر به درگیری شدیدی بین این دو بازیکن شد.

2058044

چلسی در این بازی شرایط سختی را پشت سر گذاشت. آبی‌ها در 10 دقیقه مانده به پایان نیمه اول توسط کریستوفر انکونکو پیش افتادند.

دو گل نیمه دوم لوک بولتون و جک ماریوت تقریباً پیروزی را برای رکسهام تضمین کرده بود اما گل دقیقه 82 اوگوچوکو آبی‌ها را از شکست نجات داد و حساب کار را 2-2 کرد.

2058045

مک‌کلین که در یورو 2024 به دلیل انتقاد از دکلان رایس خبرساز شده بود، بازوبند کاپیتانی رکسهام را در بازی مقابل چلسی به دست داشت.

برخورد او با کولویل خطرناک یا جدی نبود اما مدافع چلسی بدون توجه به اینکه در یک بازی دوستانه حضور دارد به شدت به بازیکن حریف تاخت.

2058046

پس از اینکه کولویل یقه پیراهن بازیکن حریف را گرفت تنش بین این دو بالا گرفت که منجر به دخالت بازیکنان و نیمکت نشینان دو تیم شد تا به این درگیری پایان بدهد.

پس از تلاش اعضای هر دو تیم، این دو بازیکن از یکدیگر جدا شدند و جالب اینجاست که داور به هیچکدام از آن‌ها حتی یک کارت زرد هم نشان نداد.

دیدگاه‌ها